notarget Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 3 nye HØY oppløsning bilder Trykk på bildene. Greg Coomer of Valve has recently taken some new screenshots of Half-Life 2 for us. These screenshots are brand new and whereas they don't show us anything new, they look absolutely amazing.
JimRamse Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Kult. Kanskje det snart blir sluppet nå da. Synes ikke grafikken var all verden da. Ikke bedre enn FarCry for å si det sånn. La spesielt merke til den velta røde båten på høyresiden i første bilde. Var jo helt raua Men ut fra de filmsnuttene jeg har sett av spillet, så ser det bra ut. Gleder meg til det kommer
notarget Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Synes grafikken er fin jeg, men jeg tenker mest på gameplayet til half life 2, det kommer til å bli bra!
Åsmund Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 grassbakken så ganske standard ut. Ellers ser det ikke så verst ut. Fine tre.
paranoide Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Vel, grafikk er jo ikke alt. Interessen for Doom 3 har jo sunket betydelig etter folk faktisk fikk spillt det. Granted, det er et bra spill, men gameplayet svikter.
TCi Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Bildene ser veldig klare og fine ut. Likte spesielt at du ser hylsene i magnum'en. Dessverre så hjelper det ikke noe særlig på ventetiden.. vær så snill Valve, gi oss spillet snart
fargoth Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det er fysikkmotoren jeg gleder meg til. Og den snasne "gravitasjonsgunnen"
ZlummGlumm Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Gleder som fillern her og. Skal mye tell for at me skal bli skuffa av detta her. Grafikken ser ut som den holder, fysikken holder nok den og! Men det jeg gleder meg mest tell er jo fortsettelesen og kansje en avsluttning..
alphadec Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Vel, grafikk er jo ikke alt. Interessen for Doom 3 har jo sunket betydelig etter folk faktisk fikk spillt det. Granted, det er et bra spill, men gameplayet svikter. Dette blir bedre enn doom3.
notarget Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Gleder som fillern her og. Skal mye tell for at me skal bli skuffa av detta her. Grafikken ser ut som den holder, fysikken holder nok den og! Men det jeg gleder meg mest tell er jo fortsettelesen og kansje en avsluttning.. Må nok skuffe deg litt der, ingen avsluttning i Half Life historien i 2'ern. Half Life 3 er planlagt
Windoge Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Gleder som fillern her og. Skal mye tell for at me skal bli skuffa av detta her. Grafikken ser ut som den holder, fysikken holder nok den og! Men det jeg gleder meg mest tell er jo fortsettelesen og kansje en avsluttning.. Må nok skuffe deg litt der, ingen avsluttning i Half Life historien i 2'ern. Half Life 3 er planlagt De burde kanskje vurdere å gi oss Half-Life 2 før de setter noe som helst fokus på Half-Life 3.
TCi Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 De burde kanskje vurdere å gi oss Half-Life 2 før de setter noe som helst fokus på Half-Life 3. Det gjør de nok. Men de må selfølgelig tenke på neste eventyr også da, det er da en historie som skal fortelles i neste spill. Tror ikke det hadde blitt så bra dersom de ikke hadde tenkt ut enda en tittel rundt samme historie.
Vice Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Jo dette ser bra ut. Som jeg nevnte i en annen tråd: Jeg hadde det mer gøy med en HL2 .avi film enn det jeg hittil har hatt med fullversjonen av D3 ! Edit: Hehe, men inrømmer også at potensialet for skuffelse er på gigantiske nivåer når det gjelder HL2. Endret 6. august 2004 av Vice
Arne_F Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg leste et eller et annet sted at Half-Life 3 skal komme bare et par kvartaler unna
Vice Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg leste et eller et annet sted at Half-Life 3 skal komme bare et par kvartaler unna Dette kan vi vel alle konstantere at er 100% bullshit.
NoLimit_^ Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 half-life 2 skulle jo komme for et år siden, så grafikken begynner jo å bli ganske utdatert
Dinsdale Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hvis "helse", "ammo" osv... skal vises slik det gjør på disse bildene, må jeg si at det er meeeget bra. Mange fps`s bruker altfor mye skjerm på slik info. På HL2 så det minimalistisk og rent ut, ikke noe dill dall.
GoldlaXiE Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 half-life 2 skulle jo komme for et år siden, så grafikken begynner jo å bli ganske utdatert Og derfor har de hatt tid til å forbedre grafikken enda mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå