Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Neil Young - Landing on water og Turboneger - Apocalypse Dudes (har hatt den i noen år, før den ble stært) idag. I går kjøpte jeg Savage Rose - Your Daily Gift.

 

Ble litt skuffa over Neil Young skiva, så jeg må nok høre litt til på den.

Apocalypse Dudes er jo en knallskive, som lenge har vært på topp hos meg, så den var god å få tilbake i hylla.

Savage Rose - Your Daily Gift er en knallskive, akkurat som de fleste andre Savage Rose platene.

Lenke til kommentar

Hammerfall - Legacy Of Kings

 

fantastisk album, ingenting er som litt god gammeldag eventyrmusikk liker jeg å kalle det :D

 

edit:

 

Jeg glemte at jeg også fikk en Monsters Of Death "The Ultimate Death Metal Compilation" i bursdagsgave også! Dobbel DVD med grenseløst mye god musikk, produsert av nuclear blast :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

6 idag:

 

Blonde Redhead - Melody of Certain Damaged Lemons :yes:

Rumble in Rhodos - The Weight of this Mistake (ep)

Led Zeppelin - Houses of the Holy

The Yum Yums - Blame it on the Boogie :yes:

Sigur Ros - ( )

Sigur Ros - untitled #1 (5'' + DVD)

 

Oh yeah, det blir å sitte ved anlegget i hele kveld :love:

Lenke til kommentar

WOOHOO, jeg har kjøpt Daft Punk - Human After All i dag :w00t: Klassen har vært i Paris en uke og jeg fant ut at albumet kom ut i dag i Frankrike! Kommer ikke hit til Norge før om en uke. Rakk så vidt å stikke innom Galleries Lafayette før flybussen gikk. Var førstemann inn i butikken (og ut igjen). Det var verdt det. Sinnsykt braalbum og gruppe! Så jeg er sannsynligvis den første som lovlig har hørt alle de nye låtene :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...