Gå til innhold

psdata.. tvilsom support!


Anbefalte innlegg

Er dessverre ikke så imponert av supporten her jeg heller. :(

 

Etter min erfaring blir det siste gang jeg bruker penger på psdata. Jeg fikk ikke tilbakemeldinger i det hele tatt, og når jeg ringte fikk jeg beskjed om at jeg selv måtte stå for frakten. Jeg kjøpte en vare som var DOA, brukte tid og penger på å få testet det i flere maskiner, med flere PSU'er osv, og sitter igjen med en ganske lang forsinkelse på nyinkjøpet, og 300 kr mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min personlig erfaring med psdata er KUN positiv. Har handlet svært mye utstyr der de siste årene. Endel retur har det også blitt. Har likevell ALLTID fått service innstillt personell når jeg kontakter dem.

I mine øyne er PS-Data (kanskje) Norges beste webshop.

 

-z00l-

Lenke til kommentar
Min personlig erfaring med psdata er KUN positiv. Har handlet svært mye utstyr der de siste årene. Endel retur har det også blitt. Har likevell ALLTID fått service innstillt personell når jeg kontakter dem.

I mine øyne er PS-Data (kanskje) Norges beste webshop.

 

-z00l-

Det er jo glimrende. Da har sikkert jeg vært veldig uheldig. Syns de virker sure og lite villig til å hjelpe men hva vet jeg, kanskje jeg bare har gått helt feil fram for å få god service.

Lenke til kommentar
...når jeg ringte fikk jeg beskjed om at jeg selv måtte stå for frakten

 

Er vel relativt vanlig at man må betale frakten selv ved retur av varer. Har alltid jeg måtte gjort i allefall :roll:

Det er klart jeg betaler frakten. Og det har jeg gjort og det. Men når jeg kjøpte noe som var DOA (Dead on Arrival) og sendte det tilbake fikk jeg bare ett valg. Pengene tilbake. Da syns jeg det ville vært normalt å få dekket frakten og. Ellers kan det bli sinnsykt dyrt å kjøpe hardware på nett.

Lenke til kommentar

Har bare positive erfaringer med PS,Netshop og Komplett.

PS alene på toppen .

Det vil alltid være enkeltsaker hvor vi som kunder/forbrukere er missfornøyde.

Om en sammenlikner de tre nevnte med eks. Elkjøp er det vel ingen tvil om

hvor deltakerne på dette forumet mener de får best service/pris.

Endret av 1955
Lenke til kommentar

Som oftest så har jeg utrolig bra opplevelse av kundeservicen til psdata, men en gang støtte jeg på en fyr som satte i gang en lang krangel om en bagatell. Hevdet rett ut at jeg burde sagt fra på forhånd - noe jeg også hadde gjort, hvis han hadde tatt seg tid til å lese eposten jeg sendte - før han begynte å kverulere.

 

Heldigvis var han syk en dag og en annen svarte på eposten meg og da ordnet alt seg. Men når han kom tilbake på jobb så fortsatte han krangelen med meg - selv om saken for min del var ute av verden.

 

:wallbash:

 

Etter det så har jeg litt sånn merkelig forhold til servicen til psdata, men jeg tror jeg tør å handle der igjen. Nå vet jeg at det bare er å overse at en blir skjellt ut og heller få tak i en annen kundebehandler.

 

:roll:

Lenke til kommentar

Jeg har bare positive erfaringer med PSdata.

Bestilte grafikk-kort: forsinket levering på et par dager --> fikk gratis frakt.

Bestilte LCD skjerm: fulgte ikke med DVI-kabel, noe det ikke gjorde på denne skjermodellen uansett fant vi ut --> De sendte en DVI kabel på dagen med gratis frakt.

 

Megt bra service spør du meg :yes:

Dessuten er de alltid hyggelige når jeg ringer de.

Lenke til kommentar

Har alltid hatt toppkarakterer å gi til psdata.

I en pc måtte jeg bytte omtrent samtlige komponenter før jeg fant feilen, men de hjalp hele veien med nye deler. Selvsagt var det delen jeg testet sist som var feilen...

Har snakket en del med Geir Karlsen. Han hjelper deg. Selv etter mange mail, kommer svaret raskt. :yes:

Lenke til kommentar

Utifra det jeg leser her, får jeg bare anta at jeg har vært litt uheldig med min erfaring. Jeg tror nok at PSData er en seriøs aktør, jeg syns bare ikke at det gikk så bra i mitt tilfelle.

 

Jeg ønsker heller ikke å kritisere dem på generell basis. Jeg kommer aldri til å bruke dem igjen, men ønsker ikke å anbefale andre å la være. Det får være opp til hver enkelt å finne ut hva som fungerer for dem og tilsynelatende er det jo svært mange fornøyde kunder der.

 

Jeg går ihvertfall over til å kun bruke NetShop, Komplett og MPX igjen da jeg utelukkende har positive opplevelser med dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...