Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Tele2 ADSL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestilt meg Tele2 ADSL og vil gjerne høre deres erfaringer. Vil vite alt fra hvordan kundeservicen er til hvordan pingen på online gaming er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meget bra... hatt det i nesten et år. 704/128 linja

Diablo II og Battlefield 1942 går bra.

Har bare hatt nedetid en gang som jeg veit om... men det var liksom et par timer midt på natta bare.

Skrevet

Har hatt store problemer med E-mail serveren (pop3) til Tele2, har til stadighet måttet gå inn på webbmail for og slette mail som jeg ikke har fått lastet ned med Outlook Express. På kundeservisen til Tele2 har de nektet for att det er noe feil hos de. Nå i det siste så virker det som om Tele2 har løst problemett? har ikke merket noe på et par uker. Tele2 har også endelig begynt å kjøre spamfilter.

Jeg har også mistanke om att Tele2 begrenser fildeling, da jeg får helt elendig hastighet på både Bittorent og DC++.

Skrevet
Har hatt store problemer med E-mail serveren (pop3) til Tele2, har til stadighet måttet gå inn på webbmail for og slette mail som jeg ikke har fått lastet ned med Outlook Express.

Dette er vel heller en vanlig OE-plage og ikke noe som ISP kan skyldes for.

Skrevet
Jeg har Tele2 (704/128) og kan melde om helt supre hastigheter på DC++.

tele 2 leverer bra linjer, lav ping t.o.m. :D

og du laster vel bare ned lovlig materiale?? :whistle:

Skrevet
Har hatt store problemer med E-mail serveren (pop3) til Tele2, har til stadighet måttet gå inn på webbmail for og slette mail som jeg ikke har fått lastet ned med Outlook Express. På kundeservisen til Tele2 har de nektet for att det er noe feil hos de. Nå i det siste så virker det som om Tele2 har løst problemett? har ikke merket noe på et par uker. Tele2 har også endelig begynt å kjøre spamfilter.

Jeg har også mistanke om att Tele2 begrenser fildeling, da jeg får helt elendig hastighet på både Bittorent og DC++.

i løpet av året med Tele2 hadde jeg aldri problemer med mail i OperaMail eller Mozilla Thunderbird.

Skrevet

Har også bare gode erfaringer med tele2. har hatt siden januar i år og kun hat 2 små nedetider. Kundeservicen jeg har fått har vert top, og det er aldri særlig lenge du skal stå i telefonkø.

Tele2 :love:

Skrevet (endret)

¤¤¤ Inlegg fjernet av moderator pga det har ingen relevanse for diskusjonen i det hele tatt og er ren reklamering ¤¤¤

Endret av B|Real

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...