Ducky Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Håper at ATi jobber på sprengen med de nye driverne .. De MÅ gi ytelses økning i oGL
Tåkefyrste Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hvordan sjekker jeg FPS til doom3? Du venter til spillet kommer, og kjører en test
Radial Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hvordan sjekker jeg FPS til doom3? Jeg har ikke spillet enda, men i god gammel id-ånd, så tipper jeg du tar ned konsollen, og skriver "seta showfps 1"
Traxco Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 (endret) ser bra den testen,men hvem har en AMD Athlon 64 FX53 (oc to 2.6GHz trykk på alt gr +| da kommer konsollen opp.. Endret 3. august 2004 av Traxco
Robin B Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 (endret) Anand har fixet artikkelen, det var feil på tallene. Here's from a comment in the articles by the author: "VortigernRed -- you were exactly right -- copied the wrong numbers over in my sleep haze. Its fixed now." Endret 3. august 2004 av Robin B
Robin B Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Første bilde er med feile grafer, siste med rette.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Men hvorfor yter R9800Pro bedre enn XT??
-Lasse Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 (endret) *Slettet* Endret 3. august 2004 av spinxzer
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Radeon 9800 pro ligger likt med Radeon x800 pro.. Det siste bildet er det rette.
genesis Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Idiotisk at de som regel hopper over 1280*1024 Det er vel det de fleste spiller på? 1024*768 er for dårlig, og 1600*1200 med maks av kvalitet og AA/AF pleier å være for mye 1280*1024!
Robin B Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Radeon 9800 pro ligger likt med Radeon x800 pro.. Så du ikke hva jeg skrev, det var en glipp fra Anand.
fortytwo Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Synes igrunnen ikke de tallene er så sinnsykt ille for ATI sin del. nVidia har riktignok truffet spikeren på hodet med kortene sine i doom3-sammenheng, men ATIs toppkort spiller da spillet i beste velgående. Alt for mye "Jippi, her står det at kortet mitt er bedre enn ditt!" mentalitet her i stedet for "Jippi, sjekk så mange fete grafikkort det finnes som skaper konkurranse i markedet og lavere priser" Blir spennede å se hvordan slagemarken blir seende ut når HL2 kommer, blir vel samme leksa bare andre veien hvis man skal tro litt uoffisielle tester rundt om kring. Øystein Hole fortytwo http://www.fortytwomusic.com
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Synes igrunnen ikke de tallene er så sinnsykt ille for ATI sin del. nVidia har riktignok truffet spikeren på hodet med kortene sine i doom3-sammenheng, men ATIs toppkort spiller da spillet i beste velgående. Alt for mye "Jippi, her står det at kortet mitt er bedre enn ditt!" mentalitet her i stedet for "Jippi, sjekk så mange fete grafikkort det finnes som skaper konkurranse i markedet og lavere priser" Blir spennede å se hvordan slagemarken blir seende ut når HL2 kommer, blir vel samme leksa bare andre veien hvis man skal tro litt uoffisielle tester rundt om kring. Øystein Hole fortytwo http://www.fortytwomusic.com det er sinnsykt ille at det er såpass stor forskjell mellom toppkortene til ati og nvidia i et så etterlengtet spill som doom3. det har ingenting med hvor bra de klarer å kjøre spillet heller, for det er ingen tvil om at begge klarer det uten vesentlige problemer, det handler om hvem som klarer å kjøre spillet best, og når det er såpass stor forskjell, da er det ille. jeg blir mektig overrasket hvis det hele blir snudd på hodet i half life 2 og at ati ligger langt foran nvidia ytelsesmessig. greit nok at ati kanskje ligger litt foran, men jeg tviler på at det blir så stor forskjell som det er i doom3. en annen ting som man burde tenke på er hvor latterlig det er av ati å ikke starte litt tidligere på arbeidet med å lansere en skikkelig opengl driver, samt å bortforklare det hele litt over 1 uke før doom3 releasen med å si "spillet er jo ikke på markedet engang"
Radial Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Men 9800 Pro ligger fortsatt foran 9800 XT på den grafen
ostov Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Nå kan jeg si at jeg har spilt spillet. Det kjørte knirkefritt på en 2.6+ht 1gig ram Geforce 4200 1024*768 uten AA eller noe sånn dritt En kompis av meg har samme pc, men bare 512ram så hans pc lagger når du kommer inn i nye rom ol.
Ateriks Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Jeg tror det det spillet som virkelig viser hva skjermkortet duger til er Half-Life II, spillet krever det nyeste av skjerkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå