Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint inni der..

Fine vifter :)  Litt mye kabler i midten der kanskje..

Ossen psu er det?

 

BTW:Signaturet dit er for langt, max 4 linjer..

5271101[/snapback]

Er egentlig ikke så mye kabler der. bare ser litt rotete ut :p

Har ikke hatt en ordentlig opprydning der enda, så har planer om det i nermeste fremtid. Setter vell inn et nytt bilda da. PSU er en Hiper 580W Sort.

 

Takker for opplysningen om signaturen :p

Lenke til kommentar
ganske najz ja.. pene vifter, men hvorfor har du fjærna den hdd racken? (antar det er bZerk Airbox du har) og har du hdd i lag med cd-rommene?

5271811[/snapback]

Fjærna hdd racken for den tok en del plass og så stoppet den oppe en del for luftstrømmen i kabinette, så jeg satt strikk gennom der cd stasjonene skal vær å la diskene oppå der ;) ikke sjangs å høre en lyd fra diskene. :) kan legge ut bilde når jeg kommer hjem. :thumbup:

 

EDIT: Vet ikke om kabinettet heter airbox men legger ut link til det

Endret av psychox
Lenke til kommentar
najz kabinett!.. fatter ikke vitsen med å sleeve og rydde når han ikke har glass i sidedøren..

5270855[/snapback]

Sleeving er ikke bare for utseende. Sleeving er for luftflut også. Mindre kabler i veien - bedre luftflyt.

Når man feks legger ut bilder her, og man tar av døra.. Da er det greit å rydde litt..

5270869[/snapback]

Han bestemmer vel det selv? Ingen som sier at man må rydde her. Kan hende han søker kritikk/forslag også?

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
najz kabinett!.. fatter ikke vitsen med å sleeve og rydde når han ikke har glass i sidedøren..

5270855[/snapback]

Sleeving er ikke bare for utseende. Sleeving er for luftflut også. Mindre kabler - bedre luftflyt.

Selve sleevingen gjør vel ikke nødvendigvis at det blir mindre kabler. Da gjør stips samme nytten (samle de).

Men å rydde litt hjelper på luftflyten ja.

Lenke til kommentar
Kabinettet er finfint :)

Kan du ta et bilde så man ser inni åsså? ;)

5279643[/snapback]

Egen tråd for det vet du ;)

 

Her

 

PENT! :love:

 

Du har et utrolig pent kabinett, og det blir bare bedre med det du har inni! :thumbup: 

Det er et av de mest stilrene kabinettene her syns jeg! :D

5279644[/snapback]

Tja, kunne kjørt endamer stilrent om jeg hadde hatt lyst, men føler det blir for kjedelig. Heller litt UV, en ingenting sier nå jeg. Skal forresten male vifta bak med UV-maling i morgen også. Nye bilder kommer da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...