Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

tt soprano er da et skikklig kabinett, laget av aluminu,. og man kan ikke klage på kvaliteten der...ser du har lian li, ikke alle som har behov for skuddsikre kabinetter..... :ermm:

5222498[/snapback]

 

Må si meg litt uenig i den. Ser man på den dyrere broren TT Tsunami er det et skranglekabinett. Fronten er laget av plast, Innsiden er mer plast, kjipere lakk, osv.

 

Selvfølgelig Tsunami er inne verdens beste det heller, Men bedre en Soprano.

Ikke særlig mye dyrere heller.

 

 

Bare for å få det pressisert: TT Soprano er ikke i seg selv jalla, men når du stiller med flerfargede katoder, kabelrott i tilleg, da er det jalla. Soprano kan gjøres fint det også :)

 

Edit: Et kabinett til 300-500kr trenger slettes ikke å være jalla! Skjerp dere! Prisen har ingenting å si, det er hvordan det er "stylet" og utsende som har noe å si. Du får jallakabinetter til 20 000kr også! Riktignok med innmat, men bare se på Alienware! :no:

5222611[/snapback]

 

hvis man sammenliger med TT tsunami/ lian li ja.. men dersom man setter det ved siden av et raidmax, eller q-tec(søppel med andre ord).. så ser kan du ikke si det er et jalla kabinett.. og det var det jeg mente,(er litt uklar:p).. men når jeg hører orde jalla kabinett så tenker jeg raidmax med 4 katoder i forskjellige farger, plast, osv... og tt soprano er da noe mer!

 

men men..

 

Har foresten selv TT tsunamim, og det er da ikke såå mange forksjeller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
greit kabinett det der ja, men du burde rydde..

 

 

er det blåe leds som blinker i fronten?

5244234[/snapback]

 

Nei det er ikke blå ledninger, det følgte med et blått neonlys + at jeg kjøpte et grønt men det funka ikke :(

Ska rydde litt i jula, får no lys og litt sånt til jul så :D

Lenke til kommentar
greit kabinett det der ja, men du burde rydde..

 

 

er det blåe leds som blinker i fronten?

5244234[/snapback]

 

Nei det er ikke blå ledninger, det følgte med et blått neonlys + at jeg kjøpte et grønt men det funka ikke :(

Ska rydde litt i jula, får no lys og litt sånt til jul så :D

5245108[/snapback]

 

 

menteikke blåe ledninger.. mener blåe led-lys.. Vet om en som har det kabinettet og har har led-lys som blinker i fronten..

Lenke til kommentar

;)

greit kabinett det der ja, men du burde rydde..

 

 

er det blåe leds som blinker i fronten?

5244234[/snapback]

 

Nei det er ikke blå ledninger, det følgte med et blått neonlys + at jeg kjøpte et grønt men det funka ikke :(

Ska rydde litt i jula, får no lys og litt sånt til jul så :D

5245108[/snapback]

 

 

menteikke blåe ledninger.. mener blåe led-lys.. Vet om en som har det kabinettet og har har led-lys som blinker i fronten..

5245428[/snapback]

 

Ja det er blåe led lys :yes:;)

Lenke til kommentar

Simlim: Jeg har også det kabinettet. Det er utrolig lett å få det ryddig i det kabinettet.

Jeg har satt harddisken der som cdrommene skal stå og satt den "feil" vei sånn at kablene er innerst.

Og har borra et lite hull i bunnen så ledningene til påknappen, reset osv er helt skjult. Og enda et lite hull for å skjule atx kabelen.

 

Jeg skal få lagt ut bilde hvis jeg får tak i et kamera.

Lenke til kommentar
Simlim: Jeg har også det kabinettet. Det er utrolig lett å få det ryddig i det kabinettet.

Jeg har satt harddisken der som cdrommene skal stå og satt den "feil" vei sånn at kablene er innerst.

Og har borra et lite hull i bunnen så ledningene til påknappen, reset osv er helt skjult. Og enda et lite hull for å skjule atx kabelen.

 

Jeg skal få lagt ut bilde hvis jeg får tak i et kamera.

5246871[/snapback]

okei, stefaren min eller fetteren min ska hjelpe meg side jeg bare er 12 år og kan ikke så veldig mye om data men e håper og lære noe mere...

Lenke til kommentar
Simlim: Jeg har også det kabinettet. Det er utrolig lett å få det ryddig i det kabinettet.

Jeg har satt harddisken der som cdrommene skal stå og satt den "feil" vei sånn at kablene er innerst.

Og har borra et lite hull i bunnen så ledningene til påknappen, reset osv er helt skjult. Og enda et lite hull for å skjule atx kabelen.

 

Jeg skal få lagt ut bilde hvis jeg får tak i et kamera.

5246871[/snapback]

okei, stefaren min eller fetteren min ska hjelpe meg side jeg bare er 12 år og kan ikke så veldig mye om data men e håper og lære noe mere...

5247776[/snapback]

 

Ingen hindring det å være 12. Jeg er 30, og måtte lære det meste om data jeg kan etter videregående, siden de knapt hadde det/noe om det jeg gikk på skole. Hehe.

Endret av bjornh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...