Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

 

 

Å? Hvorfor kan jeg det da? :)

 

Nyeste partietet med E22 kan man ikke gjøre det med, flere som har opplevd det på overclock.net og.

 

Er en litt mer kjent modder fra Danmark som påstår at dem er for trange, så det er ikke mulig lenger. Har selvfølgelig ikke prøvd dette selv, men siden så mange skriver det, så kan det vell stemme.

 

"The E22 will not fit Bitspower C47. The tube that I have is exact 12/10mm, but the E22 is slightly thicker due to it being imperial measurement.".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tiilfeldig gjetting utifra thumbnails på mobilen: Gigabyte hk, amd apu, corsair 350d, cm silent 720w, cm hyper 212, samsung 840??

 

nei vent jeg tror det er en haswell prosessor

Riktig på alt utenom SSD :p Er ingen disker, eller GPU der enda, da han allerede har det!

Men Fy F det kabinettet/oppsettet var utrolig stille :confused:

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg neppe får vann i mitt kabinett ;

Man får aldri ha nyeste hardware.

Vente på blokker osv så har det kommet ut noe nytt.

 

Gidder man bytte hovedkort like ofte om det er 100% vannkjølt?

Neppe.

 

Og hva sitter man igjen med da 90% av livet?

Ett hakk bak alle andre hardwaremessig , men man kan klokke seg opp til topp igjen.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg neppe får vann i mitt kabinett ;

Man får aldri ha nyeste hardware.

Vente på blokker osv så har det kommet ut noe nytt.

 

Gidder man bytte hovedkort like ofte om det er 100% vannkjølt?

Neppe.

 

Og hva sitter man igjen med da 90% av livet?

Ett hakk bak alle andre hardwaremessig , men man kan klokke seg opp til topp igjen.

Du glemte at det er stillere, og kjøligere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nytt hovedkort og cpu bestilt :D
kjøpte også intel mounting set for intel raystorm, skal vell komme en gang i neste uke, så blir bra å få skiftet amd phenom II x6 1075t til intel i5 4430, men må si amd har funket så langt, men kanskje litt mye bottleneck med den, blider kommer når eg får alle delene :D

Lenke til kommentar

Så dyrt blir det nok om du skal ha en del fancy greier. Kan lønne seg med en bruktpakke først for å få til byggedeler som nipler og slikt.

 

Et vannkjølingsanlegg varer jo over mange generasjoner og. Selv om man kanskje bytter ut en ting i ny og ne.

 

Tror jeg fortsatt bruker deler som er 7år eller noe slikt.

 

Komponenter derimot koster mange ganger den prisen, og må byttes ut oftere. Sparer også penger på å alltid kunne ta billigste skjermkort (da kjøler og fabrikk-OC ikke spiller noen rolle).

 

Men for min del har det vært uerstattelig. Selv med aktiv kjøling på hovedkort, GPU og CPU så fikk jeg aldri komponentene kaldt nok til at det var forsvarlig. (Mosfetene var jo rundt 100 grader)

Lenke til kommentar

2 blokker er 2K, også er det slange som er 300, så er det pumpe som er 900, så skal man ha 2 radiatorer som koster 800 per stykk, så skal du ha nippler av den bedre sort og vinkler som blir fort 3K, så skal du ha CPU blokk til 700, så skal du ha res til 600, så skal du ha vifter...

 

Blæh, og fittedyrt kan det bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...