Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for å bruke x16 på begge kortene må du bruke spor 1 og 4. Er en grunn til at SLI broa er så lang som den er :p

Og for å presisere så er det det første og det tredje av de røde PCIe sporene. :)

Skrevet

Blir visst ikke i nærheten av det jeg planla når det gjelder innmaten av strukturen i 800D'en gitt... Fjerner man midtplaten og 5,25" bays blir kabinett like mykt som en lada kabriolet....

Bli det 900D da eller?

Skrevet

Inverted synes jeg ikke lenger er særlig kult. Syntes det var en meget god ide i starten, men må innrømme at det ser best i normal posisjon etter å ha sett en del inverted. :)

Skrevet

Du bruker feil PCIe spor på det nederste kortet om du vil ha x16 på begge ser det ut til. :)

hehe hadde litt for mye Kilkenny gitt
  • Liker 1
Skrevet

Du bruker feil PCIe spor på det nederste kortet om du vil ha x16 på begge ser det ut til. :)

for å ikke nevne optimal kjøling av skjermkort 1. :thumbup:

Gjest Slettet+412
Skrevet

Ny Rig snart klar jippi

Dæven! Skikkelig hawt altså. Liker at du også har Haf X. :3

Sorry, men HAF :yucky:

Det blir jo et skikkelig beist det der :thumbup:

Smak og behag.

Skrevet

Noen som vet om den billigste og greieste testbenchen (kabinett) i Norge? Tenkte det hadde vært tøft å hatt et liggende, da jeg må sende kabinett og psu inn snart. Vet om Lian Li PC-T60 for ca 700. Finnes det noe annet? Ikke så keen å ha alt liggende på en eske med hovedkort-posen i mellom :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...