Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mitt! Det er så fint når det hvite fra cd-romen og diskettstasjonen bryter opp i det grå! Hehe..

Hvorfor jeg har svart pvc-teip på? Det er fordi jeg ikke gidder å koble ut den plagsomme Led'en.. Ser ut som det lyner når jeg skal sove uten tape der.

Det er et Cooler Case Centurion hvis noen lurte. Skal sette på noen flere deler eterhvert som dvd-spiller og cd-brenner..og noe anna kult sikkert

kabiss.jpg

Lenke til kommentar
Her er mitt! Det er så fint når det hvite fra cd-romen og diskettstasjonen bryter opp i det grå! Hehe..

Hvorfor jeg har svart pvc-teip på? Det er fordi jeg ikke gidder å koble ut den plagsomme Led'en.. Ser ut som det lyner når jeg skal sove uten tape der.

Det er et Cooler Case Centurion hvis noen lurte. Skal sette på noen flere deler eterhvert som dvd-spiller og cd-brenner..og noe anna kult sikkert

Prøv å stealth modde cd- og diskettrommen da. :p

Lenke til kommentar
hva i all verden skal du med så stort tower, når du har 2 disker, pluss 2 cd/dvd-ting-tang? :)

 

FTZ- Du har det rimelig romslig. Hvorfor har du valgt den største når du kunne ha klart deg fint med den under?

 

framtidsplaner , vannkjøling , flere disker , lett og jobbe i , ryddig og pent + at jeg har plass til det hjemme :)

 

jeg tjener ikke alveden derfår må jeg tenke litt frammover så jeg ikke trenger og kjøpe alt nytt hele tidne men kan bruke deler av det gamle :thumbup:

 

bare vet og se , kommer til og bli trangt etter vært

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...