Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er mitt kabinett:

 

Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Computer Case

 

Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Computer Case 2

 

Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Computer Case 3

 

Bildene er bare tatt med mobiltelefonen min som da er en Sony Ericsson S700i, så er ikke all verden med kvalitet.

 

Skal gjøre noen små modifikasjoner på kabinettet snart :thumbup:

7595988[/snapback]

Tøft kabinett, osse er kjølinga? Burde være bra til den pirsen..

7596352[/snapback]

 

Lurer på det samme jeg også. Zalmankabinettet er jo helt sykt dyrt :ph34r:

7596430[/snapback]

 

Kjølingen er faktisk hakket bedre med 1x 120mm, 2x 92mm vifter i dette kabinettet enn det som var i min Thermaltake Xaser III 2000A med 7x 80mm vifter :D

 

Skjermkortet er kaldere når den er idle, men har ikke sett noen forskjell på tempraturen under load.

Lenke til kommentar

dscn2497wk4.th.jpg

 

dscn2498ob9.th.jpg

jaja Lys er harry, men jeg vill bare ha litt, har ihvertfall ikke 3 forskjellig lysfarger, men kun 1 og det er blå. Uv er kun til opplysning av UV reaktive ting :)

 

dscn2470cw5.th.jpg

 

dscn2361pn5.th.jpg

Den stjerna i siden er fjerna :thumbup: Og den vifte bak der er ikke der lenger, men bak. Dessuten er det svart matt plexi lim bak gitteret, slik at støy ikke kommer ut der :thumbup: Men samtidig ser inn :cool:

Lenke til kommentar
jaja Lys er harry, men jeg vill bare ha litt, har ihvertfall ikke 3 forskjellig lysfarger, men kun 1 og det er blå. Uv er kun til opplysning av UV reaktive ting :)

7598387[/snapback]

Jeg har nok litt mer fjortiss-kabinett enn deg. Masse forskjellige lys inni og utpå en liten gjennomsiktig boks med kabelrot inni. :p

 

Se linken i signaturen min.

Lenke til kommentar
jaja Lys er harry, men jeg vill bare ha litt, har ihvertfall ikke 3 forskjellig lysfarger, men kun 1 og det er blå. Uv er kun til opplysning av UV reaktive ting :)

7598387[/snapback]

Jeg har nok litt mer fjortiss-kabinett enn deg. Masse forskjellige lys inni og utpå en liten gjennomsiktig boks med kabelrot inni. :p

 

Se linken i signaturen min.

7602828[/snapback]

Oi da. Hold deg til en farge da. Det faller ihvertfall ikke meg ismak med mange forskjellige farger.

Lenke til kommentar

Stilig det Zalman kabinettet, men ville aldri kjøpt det. Liker generelt ikke Fatality produkter, les en test av kabinettet,så ser man fort alt teksten som er plasert rundt på kabinettet som er helt tett.

Kabinettet har mange geniale løsninger og andre mindre geniale løsninger.

 

Det kuleste med kabinettet er at det er lagt av mye tykkere alt en samtlige andre alu kabinetter, som har sine fordeler og ulemper.

 

Uansett, skal mye til å slå kjøle løsninger man kan få til med Lian Li PC6277B :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Her er mine kabinetter. Ingen ting enda i Lian-Li kabinettet, men det kommer etterhvert, da jeg fikk det i julegave.

 

7579794[/snapback]

 

Hva heter kabinettet helt til høyre?

7596440[/snapback]

Vet ikke. Det er en gammel sak som man finner igjen på skoler og slikt.

Lenke til kommentar
Oi da. Hold deg til en farge da. Det faller ihvertfall ikke meg ismak med mange forskjellige farger.

7602974[/snapback]

Syntes det blir litt kjedelig med bare 1 farge. Jeg liker å ha litt kontraster. Hadde ikke væst så kult om man kun skulle hatt blå farger (julepynt, lys osv.) på et blått juletre. :p

7606235[/snapback]

Snakker vi jultre nå eller pc?

 

I pcen er det finest med en type farge, som enten lyser opp eller kun er der. Det kan gå bra med gult og grønt, altså UV farger: Det syns jeg passer.

 

Men ikke en vifte i rødt bak, en vifte i gult i toppen, grønn katode nede i kabinetettet, rød katode i toppen. Det blir liksom for mye.

Lenke til kommentar
Oi da. Hold deg til en farge da. Det faller ihvertfall ikke meg ismak med mange forskjellige farger.

7602974[/snapback]

Syntes det blir litt kjedelig med bare 1 farge. Jeg liker å ha litt kontraster. Hadde ikke væst så kult om man kun skulle hatt blå farger (julepynt, lys osv.) på et blått juletre. :p

7606235[/snapback]

Snakker vi jultre nå eller pc?

 

I pcen er det finest med en type farge, som enten lyser opp eller kun er der. Det kan gå bra med gult og grønt, altså UV farger: Det syns jeg passer.

 

Men ikke en vifte i rødt bak, en vifte i gult i toppen, grønn katode nede i kabinetettet, rød katode i toppen. Det blir liksom for mye.

7606403[/snapback]

 

Smak og behag, noen liker det slik - andre ikke. Jeg er nøytral. Liker både stilrene kabinetter, lysete juletrefjortiskabinetter og fine UV-kabinetter :roll:

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Jeg får vel komme med mitt Antec P180 snart, men jeg må få byttet ut de flate PATA kablene med runde kabler. Også må jeg sleeve PSU-kablene. Enermax hadde jo ikke sleevet mer enn til første kontakt, og det er fire kontakter med 5cm mellomrom, 15cm usleevet er stygt.

7610522[/snapback]

Gleder meg..

 

Gjør en god jobb på sleevinga da..

Lenke til kommentar
Stilig det  Zalman kabinettet, men ville aldri kjøpt det. Liker generelt ikke Fatality produkter, les en test av kabinettet,så ser man fort alt teksten som er plasert rundt på kabinettet som er helt tett.

Kabinettet har mange geniale løsninger og andre mindre geniale løsninger.

 

Det kuleste med kabinettet er at det er lagt av mye tykkere alt en samtlige andre alu kabinetter, som har sine fordeler og ulemper.

 

Uansett, skal mye til å slå kjøle løsninger man kan få til med Lian Li PC6277B :)

7604873[/snapback]

 

Jepp, kabinettet er stilig det :thumbup: . Det som også er fint med dette kabinettet, er at det ikke finnes plasikk i kabinettet, utenom viftene da. Hater slike billige plastikk jalla skit kabinetter som detter sammen bare fordi jeg slipper en fis :!: . Pluss at feste metoden for harddiskene er ganske bra.

 

Ellers er kabinettet også svart inni, slik at det bra ut med tanke på at kabinettet er svart ellers.

 

Det som er ulempen med kabinettet er at man ikke kan ta av side døren i fra kabinettet, den fungerer som en dør i stedet med helgsler, så kan være litt vanskelig å montere i kabinettet hvis den ligger på siden med sidedøren opp. Også hadde jeg litt problemer med å få festet strømforsyningen, men det gikk til slutt. Og kabinettet er ganske tungt med tanke på størrelsen. Dere finner ut hvor stort kabinettet er og hvor tung den er på den linken som er nederst her.

 

Det er mest tekst bak på kabinettet, så jeg ser ikke så mye til akkurat det, så gjør ikke meg så mye. Men teksten er ganske liten fra før av, så du må ganske nært for å se hva som står der.

 

Ellers er kabinettet knall bra, og er også bra på utsende og på kvaliteten ellers. Har aldri hatt et bedre kabinett enn dette Zalman kabinettet :thumbup:

 

Er heller ikke så veldig glad i Fatal1ty produkter, men dette kabinettet er et unntak. Selv om det er et Fatal1ty produkt, så snakker vi jo om et Zalman kabinett her, som da ER bra. Zalman er kjent for å ha kabinetter med veldig god kjøling, og det gjør dette Fatal1ty kabinettet godt.

 

Den kjøler faktisk bedre med 2x 92mm vifter & 1x 120mm vifte enn det mitt gamle Thermaltake Xaser III V2000 kabinett med 7x 80mm vifter gjorde.

 

hvor mye koster den zalman kassa a? den Fatal1ty kassa

7603007[/snapback]

 

Den betalte jeg 2675 kr for, og den er å få kjøpt i fra www.databutikken.com/no

 

Prisen er litt høy ja, men overlever det :!:

 

Hadde jeg ikke kjøpt dette Zalman kabinettet, så hadde jeg kjøpt dette kabinettet her: Lian Li PC-A10B

 

Så er ikke støre prisforskjellen mellom de 2 kabinettene.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...