Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får det du betaler for. Det ser temmelig plastikk ut, og etter hva jeg har hørt er innsiden anno 1998.

7622040[/snapback]

 

Det er aliminuim i fronten, resten er som andre ikke-aliminiums-kabinett... stål? ellerno.... det er kjempelett... masse kjøling, og det har kanskje ikke Lian Li løsninger inni kabinette, men et helt ordinær en... ivertfall bedre enn det jeg har nå :ermm:

 

skal kanskje modde det gamle hardcore etter hvert ^^

Endret av kwerko-foshow
Lenke til kommentar
Du får det du betaler for. Det ser temmelig plastikk ut, og etter hva jeg har hørt er innsiden anno 1998.

7622040[/snapback]

Enig med deg det patrickm ser litt jalla ut. Er nok ikke den beste kvaliteten. Er bedre å bruke litt mer penger når man skal først kjøpe et kabinett

Lenke til kommentar
det så litt tomt ut?  :hmm:

7625214[/snapback]

Du mener ryddig? :)

 

Eneste ting jeg ville gjort er å dytte midten av sata kabelen og den med mange farger inn i brønnene..

 

Narkan: dobeltpost? er jo to forskjellige tråder, fullt lov det..

 

btw, dette er tråd om hvordan kabinettet ser ut, utenfor :)

Lenke til kommentar
det så litt tomt ut?  :hmm:

7625214[/snapback]

Du mener ryddig? :)

 

Eneste ting jeg ville gjort er å dytte midten av sata kabelen og den med mange farger inn i brønnene..

 

Narkan: dobeltpost? er jo to forskjellige tråder, fullt lov det..

 

btw, dette er tråd om hvordan kabinettet ser ut, utenfor :)

7625241[/snapback]

 

 

Takk for tipset scotty. skal få fikset det :cool:

Lenke til kommentar
haldsrud:

Veldig pent.

 

Ellers kan du stripse sammen noen av kablene og dytte dem eventuelt under hk plata(da mener jeg små kabler som f.eks power,resett,Sata kabler etc) Ellers syns jeg det var veldig tomt og stilrent. Kan vi få se helheten?

7626767[/snapback]

 

Skal ta og borre hulle i hovedkortplata slik at jeg for gjemt på knappen osv bedre. Skal også kjøpe nye satakabler som ikke har tivolifarger og som er en del kortere. Har også lyst til og skifte sidedekslet til et som det er vindu over hele slik at man lette kan se alt som er inne i.

 

Her er noen bilder fra hele kabinettet: :cool:

post-116746-1167759326_thumb.jpg

post-116746-1167759342_thumb.jpg

post-116746-1167759406_thumb.jpg

Endret av haldsrud
Lenke til kommentar

kjøp kabelstrømper fra microplex du. 3mm til vifter og andre kabler på den tykkelsen, alt annet 6mm. 9mm, eventuelt 12mm til atx ledning. du bør også skaffe deg pinuttagere/verktøy for å ta av molex og strøm kontakter. da får du nemlig mye tynnere kabelstrømper på ledningene og da ser det mye bedre ut.

Lenke til kommentar

på microplex bl.a. netshop har vel også et sett med tools dersom du kjøper et AC ryan kabelstrømpe kitt. med mindre det er utsolgt pga 50% rabatt fordi de skal kutte ut ac ryan produkter.

 

men enhver sjappe som har ac ryan har vel dette kabel kittet med verktøy. anbefaler uansett mircoplex sine, de er bedre å jobbe med,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...