Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Japp, har selv prøvd den vifta.

Vil si den har rundt 20% mer effektiv kjøling en stock -- og det er på full pupp. Og da igjen bråker de ca. like mye. Anbefaler deg en Scythe Ninja. Stille som fy, og ekstremt bra!

 

Gleder meg til bilder når du er ferdig! :)

7511706[/snapback]

 

Det er da bare bullshit! Greit, scythe ninja er bedre, men zalman cnps 9500 er ikke noe dårlig kjøler. Den er LANGT bedre enn stock. Dersom du har såå dårlig erfaring med den, må du ha installert den feil. Dårlig kontakt f.eks.

Lenke til kommentar

siden nijaen er så stor må man vel bruke sleggen litt for å trykke den sammen i riktig størrelse til mitt kabinett.

 

Men trenger ikke noe annet en Zalman kjøleren for dette ble stille det.

Meget fornøyd med MIST 500W også.

Nå snurrer viften i strømforsyningen , chipset viften , cpu kjøler(Zalman 9500) og en kabinett vifte så stille at det er en fryd.

Endret av halnes1
Lenke til kommentar

speaking of store kjølere!! TT BT er seriøst den største mest uformelige kjøleren jeg noensinne har prøvd!! :p den er så stor at jeg måtte bøye tre kondensatorer mot I/O shieldet og være litt slem mot rammen min (bøye litt på den og) for å få plass til den på mitt hk (MSI K9N platinum)... Det lå å subbet på grafikkkortet mitt også, og det var med stock kjøler... blir spennende å se hvordan det går å sette det sammen igjen nå (har satt på vf-900cu med thumbscrews) *bite negler*

Lenke til kommentar

den big typhoon kjøleren er ikke så stor da. jeg hadde masse plass på dfi kortet mitt, og en kamerat kjøpte en til et a8n premium i helga. så ut til å være god plass der også, siden jeg sku montere den. (fikk ikke gjordt det da den tydeligvis krevde orginal ramma rundt cpuen nå, ikke slik som da jeg kjøpte den for noen mnder sia hvor det fulgte med alt du trengte)

 

men den er skummelt bra. jeg ligger på ca 38 grader full load ved gaming i et normalt varmt rom.

 

scyten er nok litt bedre enn zalmanen, men jeg hadde valgt zalmanen pga størrelse og design uansett. dersom TT BT ikke var å få tak i vel å merke

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Men CPU-vifta di er noe dritt.

7511377[/snapback]

 

Har du faktisk prøvd den vifta?

Har den selv og kunne ikke finne på og si noe vondt om den.

Kjører den på 3% av maks farta og da ligger prossesoren på tett oppe i 40grader på full load over 5 timer.

7512982[/snapback]

 

Ja - den er noe dritt i forhold til alt annet som finnes. Den kjøler på langt nær min klokka Conroe godt nok. :) Bytta nylig til en NINJA, og temp. gikk ned opptil 20c på idle.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Nå låg tempen i underkant av 30 grader på CPU mens jeg har lagt inn nesten alle programmer og det med 600 av maks 2600 omdreininger, og da er Zalmanen veldig stille.

Så kalle den dårlig er bare bullshit for å si det rett ut.

Og jeg har big thypoon og 7700 Cu i bruk i andre maskiner og vil si at 9500 kjøleren er like god.

Lenke til kommentar

Ninja har ikke vifte, men det er enkel sak å montere på en.

Sier bare Tuniq/Sunbeam Tower 120 jeg :) Noe bedre en schyte ninja. Dog så er den enda større. Men den enkleste kjøleren jeg har montert så langt.

 

Se litt på Tuniq Tower dere :) Har postet bilde av hvordan den ser ut i mitt kabinett lengre bak i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...