Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk:P Men åssen skal jeg få den gummien til å bli minde, vis jeg bruker lighter så blir gummien svart ;)

7643647[/snapback]

Flott kabinett ja.

 

Jeg har en 6 Silinder rekkemotor som lager strømm til pcen, men bensin forbruket går til værs :D

 

Sikker på at du vet hva du snakker om`?

Silinder skrives- Sylinder. Og hvorfor skal denne lage strøm til pcen din`?

 

Måtte bare :)

Lenke til kommentar

Ok, en liten oppdatering her.

 

Har nå montert inn litt casemods i kabinettet mitt. Og ble veldig fornøyd med resultatet.

 

Dere kan se noen bilder av kabinettet her:

 

Zalman Fatal1ty Med Casemods

 

Zalman Fatal1ty Med Casemods 2

 

Zalman Fatal1ty Med Casemods 3

 

Datamaskinen har jeg kalt for 'The Nuclear Reactor' nå. Håper navnet passer :thumbup:

 

Bildekvaliteten er ikke noe serlig i mørket :( , men dere ser no for det meste hva som er på bildene hvertfall :!:

 

Ellers kan dere se info om maskinen min på Itavisen's Pimp My PC, som du har link til HER

 

Vil gjerne har litt svar tilbake på hva dere synes om den nå, og på hva som kan forbedres med maskinen.

 

Vet at jeg hvertfall burde skifte ut diskettstasjonen til noe annet, som da må være svart i fargen hehe, og at jeg må få lakkert fronten på DVD-brenneren min til svart, eller skiftet ut DVD-brenneren til en ny en som da er svart.

 

Hilsen Terminator 3

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Det Fatal1ty kabinettet blir for fjortis for meg. Btw du har for lang signatur. ;)

7644205[/snapback]

 

Hehe, må være ærlig å si at det er ikke mange fjortiser som har råd til et kabinett som det der. Og det er langt i fra et fjortis kabinett og, fordi mere solid bygd kabinett skal du lete lenge etter. Og ikke minst, finishen på kabinettet er meget bra, altså jeg har ikke vært borti andre kabinetter som er så stil rent og som har så god kjøling som dette kabinettet har. Fatal1ty kabinettet har 2x 92mm og 1x 120mm vifter, og kjøler faktisk bedre enn mitt gamle Thermaltake kabinett med 7x 80mm vifter.

 

Men så er ikke dette kabinett noe billig heller. Men så er det jo Zalman som har laget kabinettet da, så bare det sier at dette er kvalitet :D

 

BTW, signaturen er fikset.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det også, stian! Men limet kan ligge å smelte!

7643000[/snapback]

Tror ikke han mente å smelte den, men bare bruke den til å holde kabelstrømpene på plass. Ingen lighter er nødvendig. ;)

 

EDIT: Det var det jeg brukte da jeg sleeva PSUen til Stian Kolrud i hvertfall.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Hehe, må være ærlig å si at det er ikke mange fjortiser som har råd til et kabinett som det der. Og det er langt i fra et fjortis kabinett og, fordi mere solid bygd kabinett skal du lete lenge etter. Og ikke minst, finishen på kabinettet er meget bra, altså jeg har ikke vært borti andre kabinetter som er så stil rent og som har så god kjøling som dette kabinettet har. Fatal1ty kabinettet har 2x 92mm og 1x 120mm vifter, og kjøler faktisk bedre enn mitt gamle Thermaltake kabinett med 7x 80mm vifter.

 

Men så er ikke dette kabinett noe billig heller. Men så er det jo Zalman som har laget kabinettet da, så bare det sier at dette er kvalitet :D

 

BTW, signaturen er fikset.

7644285[/snapback]

 

 

lianli er alt det der :roll:

og fjortisser har pappas lommebok

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Hehe, må være ærlig å si at det er ikke mange fjortiser som har råd til et kabinett som det der. Og det er langt i fra et fjortis kabinett og, fordi mere solid bygd kabinett skal du lete lenge etter. Og ikke minst, finishen på kabinettet er meget bra, altså jeg har ikke vært borti andre kabinetter som er så stil rent og som har så god kjøling som dette kabinettet har. Fatal1ty kabinettet har 2x 92mm og 1x 120mm vifter, og kjøler faktisk bedre enn mitt gamle Thermaltake kabinett med 7x 80mm vifter.

 

Men så er ikke dette kabinett noe billig heller. Men så er det jo Zalman som har laget kabinettet da, så bare det sier at dette er kvalitet :D

 

BTW, signaturen er fikset.

7644285[/snapback]

 

 

lianli er alt det der :roll:

og fjortisser har pappas lommebok

7644946[/snapback]

 

Lian Li er også veldig veldig gode kabinetter. Har bygd opp en pc i et Lian Li kabinett til en kompis, så vet at dem er bra :thumbup:

 

Vil si at både Lian Li og Zalman er like gode kabinetter når man tenker på kvaliteten.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Takk:P Men åssen skal jeg få den gummien til å bli minde, vis jeg bruker lighter så blir gummien svart ;)

7643647[/snapback]

Flott kabinett ja.

 

Jeg har en 6 Silinder rekkemotor som lager strømm til pcen, men bensin forbruket går til værs :D

 

Sikker på at du vet hva du snakker om`?

Silinder skrives- Sylinder. Og hvorfor skal denne lage strøm til pcen din`?

 

Måtte bare :)

7644071[/snapback]

 

En liten skrivefeil, tror jeg vet litt bedre en deg? hvor mange biler har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...