Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

bortsett fra vifterammene, klipsa som låser fast 5,25 moduler (disse har jeg fjerna, utenom på cdrommen i topp. skal ta vekk de som hoollder necen fast også og bare skru istede). og så er et lite deksel rundt bærehåndtakhullaa oppe forran og bak så er det ikke plastikk på det i det hele tatt. rein alu hele veien.

 

men bildet er ikke så all verden bra, er ganske mørkt på rommet mitt, så jeg fikk ikke tatt et sikkerlig bilde. skal prøve litt mer senere i dag.

 

tempsa er om trent like på cpu, chipsett og pwmic, men så har jeg satt den vifta i sidedøra over skjermkortet. raptoren ligger på 23grader idle og 160 gbern ligger på 27 grader idle. 7800gt kortet mitt @ 470/1100 ligger på ca 40 grader idle med en vf700.

 

btw, kassa er lang, 63 cm. men sidedørene stikker ut en 4-5 cm bak kassa, noe som er genialt egentlig for det beskytter kablene en god del, og det ser pent ut. uttagbart hovedkort brett og god plass inni. tror nok det er bedre plass til vannkjøling i stacker 810 pga rommet i bunn som er satt av til en extra psu, men jeg liker kassa. er bare litt trist for de to problemene jeg fikk (se post med bilde)

 

og nei, modding er rimelig utelukket i denne kassa synes jeg. er for dyrt og for bra laga til å begynne å kutte i det. vurderte sterkt å kjøpe ny psu bare pga den vifteramma i toppen, men liker hiperen min :love:

6536165[/snapback]

 

Huff, hvis du vil kjøpe ny psu bare pga den tingen til vifta, så har du for mye penger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol hehe nei har ikke det, men er så mye utstyr som jeg har lyst til å teste...som mist psuene. uansett så er jeg veldig glad i hiperen(e) min(e)

 

har sitti en stund nå og fiksa de problemene jeg hadde.

 

den vifta som sto bak har jeg fjerna ramma på da det var skruehull rett i kassa for vifte der, og så bytta jeg ut den i taket som jeg mekka på i går, fordi jeg fant ut at det gikk fint å snu psuen opp ned. er masse hull og god ventilasjon i taket til dette formålet.

 

skjermkort problemet fiksa jeg "enkelt" ved å ta en brakett fra et gammelt scsi kort og tilpasse et nytt hull på den.

 

har også kabla litt bedre og skrudd fast necen istede for de plast klipsa som var der.

 

her er noen flere bilder.

Lenke til kommentar
Det kabinettet kan du jo gjøre noe kult med da ....

 

Ellers selger jeg snart et eksemplar av dette bare uten strømforsyning ....

 

Edit: Blir dette kult ?

 

 

De røde strekene er hvor jeg skal skjære for plexi-glass, det eneste prblemet er vel at det hadde vært skjekt om hele den 300mm vivfte greie i side døra hadde blitt borte og ikke bare deler av den da ser støgt ut og det blir åpning så det kommer til å bli helt nedstøva ...

6532576[/snapback]

Jah, har modda et kabinett med så si samme vindu til en kompis. Kan se om jeg klarer å fikse noen bilder ;)

Lenke til kommentar

Spirre: Er det noe særlig å bruke tv'n som skjerm?

For du ikke ganske lav oppløsning da ?

 

---------------------------------------------------------------------

 

Kune noen lagd noen alternativ til utkutting for plexi-glass windu på denne tegningen ?

 

Skal prøve og lage en der jeg har tegnet inn vifte gittere, men det for jeg ikke gjort før jeg kommer hjem seint på øndags kvelden ...

 

Bilde-skisse:

 

 

BTW: Den som dere ser der PSU skal være er Nagla fast med noen små nagler på 2mm diameter ....

Noen forslag til hvordan fjerne denne rammen ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Spirre: Er det noe særlig å bruke tv'n som skjerm?

For du ikke ganske lav oppløsning da ?

 

det er filserveren som er kobla på tv'en ;) bruker en 19" benq lcd skjerm til stacker maskina

 

se profilen min for detaljer om du vil

 

btw, er versting tv jeg har, den kjører 720 oppløsning på 360'n og drar lett 1024*768 med pcen. (noe ulesbart, men pyttsann :p)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

du burde bytte ut ledsa med bått og rødt istedenfor blir mye penere og stilrent da. har samme kabinettet som deg bare uten sidevindu men med blått og rødt lys samt cd/dvd deksel i svart og en svart dvd brenner.

 

nye leds finner du her

 

Fuck jeg glemte å quote men denne var til Risern og kabinettet hans.

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...