Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Ghost: Jeg ville ikke prøvd det, siden denne døren består av alu-plastikk-alu.(eller var det plastikk-alu-plastikk?) Plastikken rundt vil jo smelte under for høy varme, og du kommer til å ødelegge effekten for støydemping.

Lenke til kommentar

jeg fikk lønning i går, så jeg bestille et nytt kabinett.... :whistle:

 

linky

 

jeg bestille også 4 av disse

 

regner med at dette kommer tirsdagen eller onsdagen, så da blir det litt montering :) skal ta litt bilder mens jeg holder på og lage en egen tråd dersom det er ønskelig, eller bare ta et par bilder av selve kassa og poste her.

 

blir vel tungt som faen, men man må lide for skjønnheten :p

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Tror jaggu meg at jeg skal kjøpe et cm stacker og skjere ut hull til plexiglass i side døra :D

6495816[/snapback]

 

Hva skal du med plexi?- litt fjortiskabinett er herlig.

 

Ødelegge det stilrene flotte stacker!

 

* men på en annen måte kan det blir fint med plexi. Men ikke bare en firkanta plexi utkjæring! Prøv noe nytt!

Inspriasjoner kan jo hentes fra bitech eller hva det het. Men ikke kopier da :innocent:

Lenke til kommentar
hmmm....veide kabinettet mitt nå nettopp (med HW), kom opp på 23,5 kg....er det mye eller lite, for syns det er ganske tungt i forhold til det den gamle pc'en er

6495804[/snapback]

det er ganske tungt, kassa mi veier ca 12kg nå. jeg har posta noen bilder et stykke tilbake i tråden

 

Tror jaggu meg at jeg skal kjøpe et cm stacker og skjere ut hull til plexiglass i side døra :D

6495816[/snapback]

 

Hva skal du med plexi?- litt fjortiskabinett er herlig.

 

Ødelegge det stilrene flotte stacker!

 

* men på en annen måte kan det blir fint med plexi. Men ikke bare en firkanta plexi utkjæring! Prøv noe nytt!

Inspriasjoner kan jo hentes fra bitech eller hva det het. Men ikke kopier da :innocent:

6496307[/snapback]

i stacker 830 døra er det jo svart mesh netting, den kan jo sikkert erstattes med plexi. men grunnen til at jeg kjøper denne kassa er pga mulighetene for god vifte kjøling og generell bra konstruksjon. man kan jo f.eks montere 2 stk dual 120mm raddiatorere i døra bak vifteplassene (plass til 4 stk 120 eller 140mm vifter)

 

men jeg tror kanskje kassa kunne vært noe mindre dyp, jeg mener: 63,8cm er ganske dypt :p

 

btw så kosta den 2195 intill ganske nylig, så falt den først til 1995 og nå til 1805 hos pcutstyr. så jeg satser på at den ikke faller mer med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...