Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du burde bytte ut ledsa med bått og rødt istedenfor blir mye penere og stilrent da. har samme kabinettet som deg bare uten sidevindu men med blått og rødt lys samt cd/dvd deksel i svart og en svart dvd brenner.

 

nye leds finner du her

 

Fuck jeg glemte å quote men denne var til Risern og kabinettet hans.

6681836[/snapback]

 

Skjønte ikke helt hva du mente jeg.

Syns selv det er rart med blått og grønt lys men det grønne lyset kan jeg dimme helt ned.Led ene i vifte styringa er rød fra 0-7v og blå fra 7-12v

Lenke til kommentar

snart kommer DETTE til å romme min hardware :D , så blir det bare litt arbeid på tegenbordet og litt skjæring med baufil osv osv... skal få plass til 2stk dual radiatorer i det :innocent: og alt, ja alt skal være vannkjølt(untattstorage diskene da :cry: )... :innocent: skal få til bilder om en stund, men regner ikke med at jeg får alt innen jul :cry::cry::cry:

Endret av twintip
Lenke til kommentar

bruker du bare en molex ledning til 5 disker? det er kanskje litt lite, ta å kjenn på den molex kontakten fra psu, tror kanskje den er litt varm.

 

jeg hadde brukt to i alle fall.

 

ellers, ser geit ut det der. liker kassa men det er vanskelig å få fronten fin. jeg hadde gått for de nye lian li front deksla som er perforerte. hadde kanskje blitt noe problematisk med power knappen, men sånt kan fikses. modde viftestyringa så ene vippebryteren fungerer som på knapp f.eks.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Hmm,jeg hadde visst alle diskene på en molex kontakt :) Har hatt det sånn leenge,har ikke hatt noe problemer med det enda..

Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn hd modul jeg har till ,så får jeg 2x 120mm vifter i front. Monterer bare front knapp og lys på et 5 1/2 brønn deksel.

 

Blir litt dumt å kjøpe det perforerte front dekslet nå, siden jeg har den andre hd modulen allerede, men får se hva jeg finner på.

 

har noe planer :)

 

Digg kabinett ihvertfall, har totalt 5x 120mm vifter,1x 80mm og zalman kjøleren på gfx. Pc'en er meget godt avkjølg og omtrent helt stille. Sitter 6 disker i pc'en nå.

Endret av miracl
Lenke til kommentar

Hmm, vet de selger det perforerte front dekslet hos microplex.

På EX34B modulen så sitter front dekslet poppet fast elns, så må nok frem med drillen da, men er enig at det perforerte dekslet er mere praktisk og kansje ser finere ut.

 

Kuult, ser de har fått inn hel modul med perforert front nå http://www.microplex.no/product.aspx?pid=L...ODPER&mcat=c329

 

Kansje bestille meg 2 sånne etterhvert da :)

Endret av miracl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lenge siden sist jeg kom med mitt så here we go :

 

 

 

 

 

 

hadde ikke noe av bare pcen i daglys så det ble hele plassen :)

 

 

 

sånn.

 

Liker ikke at det er så rotete men skal fikse det senere når jeg får forlengere til neon lyset og noen andre kabler :)

 

Edit: post 888 :p

Endret av RostaD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...