Gå til innhold

Kule flyspill for en litt gammel data?


Anbefalte innlegg

Ble så sjukt sugen på et nytt flyspill for litt sia og lurte på om dere vet om et spill som kan passe meg ? ;)

 

Liker "årtnlige" simulatorer og ikke sånne FPS ala Crimson skies og secret weapons over normandy...

 

Prøvde lock on en gang men det ble litt i vanskligste laget for meg... :blush:

Men jeg har IL-2 sturmovik forgotten battles og det er akkuratt vanskelig nok!

 

her er min pc:

 

CPU-Speed: ~1532 Mhz

 

Memory: ~256 MB

 

grafikkkort: Geforce2 MX 400 64MB TV

 

 

Noen som vet om noen spill oppfyller disse "kravene"?

 

ehs5

 

EDIT: Er B-17 flying fortress bra? Er det lett/vanskelig? Vil det fungere på steinalderboksen min?

 

EDIT 2: Skrivekjell...

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eurofighter 2000, Janes USAF o.l er gode spill til PC`n din. Dette er spill du finner billig på diverse butikker. lenge siden jeg har spillt B-17, men jeg vil anta at du kan spille det. Det er forresten et kjempespill. Der kan du være pilot, navigatør, hale og neseskytter osv. Dessuten kan du fly jagere både fra aksemakten og de allierte. Har noen timer med det spillet. Litt morro at du kan gi førstehjelp til besetningen ombord også. :)

Lenke til kommentar

Okey! Så dere mener at 2004 kan funke?

Har alltid hatt lyst til å spille det...

 

EDIT: Hehe, har faktisk aldri engang tenkt på å se på minimumskravene til MFS2004, men nå ser jeg at pcen klarer det lett! :w00t:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hvis du kan få tak i European Air War vil jeg virkelig anbefale det. Dynamic campaign, mange fly å velge mellom, store formasjoner (viktig) og en haug med add ons og modder. En annen gammel sim som er bra er Rowan`s Battle of Britain. Kildekoden er offentliggjort og noen frivillige entusiaster har virkelig utrettet mirakler i forhold til originalen. Man kan møte formasjoner med hundrevis av fly - skremmende!

IL2 Sturmovik har pen grafikk og mange ulike fly, men det er i hovedsak en multiplayersim. AIen gjør manøvrer som er fysisk umulige og som ville gitt en menneskelig pilot blackout. Dette blir veldig frustrerende i lengden og ødelegger noe av spillopplevelsen. Eksempel: Jeg flyr en bf109g10 i level flight/500 kmt og møter en yak3 head to head. Yaken tar en 180 graders sving og ender opp rett bak meg! Etter en så skarp sving skulle han nesten ikke ha energi igjen :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...