Gå til innhold

Verste ps2 spill ever?


yojimbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager å si det, men noen av dere (Xanitra, Killerzevs og Vrengtpolvott) har rett og slett ikke peiling.

 

For det første, å si at Final Fantasy X-2 er elendig, blir helt feil. Det er ikke det beste spillet jeg har spilt heller, men ingen av dere kan med hånden på hjertet si at det er det verste PS2-spillet dere har spilt?

Og angående Unlimited Saga. Jeg har selv kjøpt spillet, og ble ganske skuffet. Men likevel, det er ikke det dårligste spillet.

Okey, grafikkmessig så er det en veldig nedtur. Men historien og holdbarheten er veldig bra. Desverre så lever vi i en tid der de aller fleste foretrekker god grafikk fremfor gode historier, gameplay og lignende. :(

 

Jeg har spilt flere dårlige spill på PS2, men det finnes så mange spill at jeg ikke vil dra fram ett spesielt som det dårligste, siden det helt sikkert finnes et annet som er verre.

Så denne diskusjonen blir bare tull. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Poenget her er vel egentlig å si hvilket spill nettopp DU synes er verst. Blir litt feil å si at noen ikke har peiling fordi de synes et bestemt spill er det verste på PS2. Samme som å si at noen ikke har peiling fordi de synes Venstre er det verste partiet.

Alt er subjektivt!

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Det er ikke det beste spillet jeg har spilt heller, men ingen av dere kan med hånden på hjertet si at det er det verste PS2-spillet dere har spilt?

Herregud. Spiller du mange PSX2 spill du?

Jeg har PERSONLIG ikke spilt så mange, og av alle spill jeg har spilt,

så er jeg blitt mest skuffet over Final Fantasy X-2

 

Om du sliter med det med at min smak er annerledes en din, har du lest en Ari Bein bok for mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...