Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte Pulp Fiction, Gladiator, 2fast 2furios, Kill Bill1, Gangs of NewYork, Platoon, Basic, Hunted og master and commander til 99,- per sykk i Danmark

Skrevet

ja BHD SE er et veldig godt kjøp, man bør spesielt høre på komitator sporet med veteranene og forfateren av boka

kjøpte nettopp once upon a time in the west

Skrevet
sammen med alle mine 320dvd'er *skryte, skryte*

Synes ikke det er noe å skryte av :p

Jeg har tilgang på 7k filmer :whistle:

7k? alle dine? :dribble:

Tror nok han jobber i en videobutikk. :p

Skrevet
noen som har kjøpt black hawk down SE fra cdon? er det noe spessielt bra på den? :dontgetit:

Du for nok et litt "raffere" cover + ekstra intervjuer med Scott og company, behind the scenes osv. ;)

Skrevet

Shallow Hal er HERLIG. Sorry for å bryte inn med O/T, men min indre stemme befalte meg å si det ;) En av de få amerikanske komediene som faktisk har et stykke bra moral i seg og likevel er veldig morsom og ikke bare oversøt.

Skrevet

* The thin red line

Ganske grei krigsfilm, men kanskje litt langtrekkelig.

* X-Men 2

Guuuuud som jeg elsker superhelter :w00t: Superhelter er det kuleste som finnes!

Skrevet

I dag fant jeg ut at det var på tide å avløse noen av de gamle VHS'ene + at jeg måtte ha et par DVD'er. Hans navn er David Lynch og disse filmene havnet i sekken.

• Eraserhead
  • The Elephant Man
  • Wild at Heart
  • Lost Highway
  • Mulholland Drive

I tillegg måtte jeg bare plukke opp Coen-brødrenes geniale film-noir "The Man Who Wasn't There".

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
:thumbup: LarsP
Skrevet
:thumbup: ... And that goes out to the both of you. Flott å prate om film med noen som ikke setter 2fazt2fourizooozz og Equilblablabla øverst på lista si. ;)
Skrevet (endret)

Hva er det som er så bra med Wild at heart og Mulholland drive? Vurderer dem men har ikke bestemt meg ennå. Jeg vet, har brukt lang tid..

Skjønner meg fremdeles ikke på Stalker.. *sukk* den var bare creepy. Veldig creepy.

BTW .. Lars.. ah, du kjøper den boksen med 3 Lynch filmer? :D fant den nå.

Endret av Hidden
Skrevet

Jeg er en svoren Lynch-fan. Wild at Heart har jeg faktisk ikke sett enda. ;)

Kjøpte alle 5 i løsvekt på Platekompaniet i Trondheim. Var vel noe sånn som det her: Blue Velvet (99,-), Lost Highway (99,-), Wild at heart (99,-), Elephant Man (199,-), Mulholland Drive (99,-). Alt i alt et meget godt kjøp.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Flott å prate om film med noen som ikke setter 2fazt2fourizooozz og Equilblablabla øverst på lista si. ;)

Equilibrium er konge. Jo, fordi: Kurt Wimmer gjør alt selv, den er "lavbudsjett", den er independent, Christian Bale er kongen, filmen prøver ikke å være noe annet en kul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...