Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri vært den helt store tegneserie->film-fanatikern, men det kan jo bli en morsom affære. Christian Bale passer helt klart som flaggermusa :)

Jeg gleder meg til å se han som Batman! Batman fortjener bedre enn Val Kilmer! Keaton var sjef, men jeg tror Bale gjør det bra.

 

Og så er det DEN batmobilen :D

Huff, Val Kilmer er jo en dyktig skuespiller. Bare se på filmer som Heat og True Romance.

 

Liker heller ikke den nye bila. Den ser ut som en Star Wars-greie, ikke Batman. :(

Lenke til kommentar
Har aldri vært den helt store tegneserie->film-fanatikern, men det kan jo bli en morsom affære. Christian Bale passer helt klart som flaggermusa :)

Jeg gleder meg til å se han som Batman! Batman fortjener bedre enn Val Kilmer! Keaton var sjef, men jeg tror Bale gjør det bra.

 

Og så er det DEN batmobilen :D

Huff, Val Kilmer er jo en dyktig skuespiller. Bare se på filmer som Heat og True Romance.

 

Liker heller ikke den nye bila. Den ser ut som en Star Wars-greie, ikke Batman. :(

Uten at jeg visste noe om filmen på forhånd (utenom at den var av QT) så jeg True Romance, og jammen måtte jeg se den igjen før jeg merket hvem Val Kilmer var...

 

Greit nok om du mener han er flink eller ikke, det har med at noen er Batman, og andre er Elvis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Huff, Val Kilmer er jo en dyktig skuespiller. Bare se på filmer som Heat og True Romance.

Du prøver vel ikke å antyde at Val Kilmer viste frem skuespillerkunster i True Romance? Mannen er jo aldri i fokus engang! Ikke bruk den som eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
;-------p

 

Men, men. Han leverer varene i filmen "The Saint". Vet ikke om noen her har sett den, men.

Jeg har den og den er helt grei. Uansett, jeg kastet nesten opp av The Salton Sea. Christ at det går an!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...