Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kjøpte Heroes Sesong 1 del 1, i går.

 

Pluss at jeg kjøpte en pakke med 21 filmer til 350,- på qxl i går ;) Men husker ikke hvilke filmer det var heller.... når jeg tenker meg om, så var det ikke listet opp heller, men uansett så får jeg ta det som en forundringspakke da. Og håpe at det ikke var noen filmer som jeg hadde fra før av ;P

Lenke til kommentar

Back To The Future 1,2,3 Limited Edition samlet i et tynt pappcover

 

Hva faen? hadde helt glemt jeg bestilte dette. hvertfall 5 mnd siden. Nå først dukker det opp i postkassa.

 

Og dette kaller de limited edition? Verste limited edition jeg har sett ever! ever ! hehe , jeg må le :lol:

 

Legg merke til hvor lite selve coveret til discene er , minner meg og slike pappcover som var rundt vhs før.

 

Eneste printen er på det coveret. Det som discene ligger i er helt svart på alle sider :roll:

 

Uansett , det er vel mer verdien av filmen de har tenkt på i denne limited limited edition

 

 

 

 

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Kjøpte Back To The Future Limited Edition via Zailor.no

 

husker ikke prisen i farta, mener det var 225 kr eller noe slikt

 

 

EDIT:

 

Fyfaen Zailor.no er sleipe gitt! Etter jeg etterforsket litt hva jeg egentlig bestilte viser det seg de har sendt meg feil! Jeg bestilte tydeligvis Tilbake Til Fremtiden (4-Disc Limited Collector's Set) til 249,- via Zailor den 10-06-2007

 

Vet ikke hvor jeg fikk fra at det var en limited edition :(

 

Uansett jeg har fått en plain og ekkel 3 disk triliogy, og ikke 4 disc collector edition. Bastards

 

En annen ting: All The King`s Men og Metropolis bestilte jeg også den 10-06-2007, har ikke sett snurten av dem !

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Fyfaen Zailor.no er sleipe gitt!

Helt enig! Jeg bestilte "Transformers: Steelbook 2 Disc Special Collectors Edition" fra Zailor.no. Da jeg fikk filmen i går, var ryggen på coveret sprukket og ødelagt, så nå har jeg det flotte Steelbook-coveret i to deler :realmad:

 

Coveret på Terminator 2 som jeg bestilte derifra var ødelagt :/

Lenke til kommentar
Helt enig! Jeg bestilte "Transformers: Steelbook 2 Disc Special Collectors Edition" fra Zailor.no. Da jeg fikk filmen i går, var ryggen på coveret sprukket og ødelagt, så nå har jeg det flotte Steelbook-coveret i to deler :realmad:

Ja, dette er jo Zailor sin feil..

 

Har skjedd meg meg fra mange nettbutikker det du beskriver. Er ikke dems feil, grunnen er jo røff behandling under postgangen.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Handletur på Play.com i stad, endte opp med disse filmene:

 

The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring - Director's Extended Version @ £9.99

Family Guy: Season 3 @ £10.99

American Dad!: Season 1 - Vol.1 @£ 9.99

Home Alone 2 - Lost In New York @ £5.99

Home Alone: Family Fun Special Edition @ £5.99

Predator 1 & 2 Special Edition Boxset @ £12.99

Panic Room - Special Edition @ £5

Hostage @ £5.99

Love Actually @ £5

The Fountain @ £8.99

The Bourne Ultimatum @ £11.99

Dr Strangelove @ £5.99

Spartacus @ £5.99

The Shining @ £5.99

The Wizard Of Oz / Singin' in the Rain / High Society (3 Discs) @ £14.99

Lolita (Kubrick 1962) @ £14.99

Barry Lyndon @ £9.99

Eyes Wide Shut @ £5.99

 

Til den nette sum av ≈£156 = NOK 1730,-.

 

EDIT:

 

Snip

 

Jeg ble også skuffet når jeg fikk den boksen, men det er innholdet på diskene som teller. :!:

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...