Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Forresten, sinnsvakt rå url du gav meg på msn. :ohmy:

Jeg vet.

"Syke, syke mann."

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ja, jeg fyller ikke et av de skapene han hadde. :( Dessuten så er anlegget hans 4 ganger så dyrt som mitt. Jævla tosk, gjorde meg i dårlig humør!

Såså.

You're in the army now...

Skrevet

Sant nok. Og når jeg kommer hjem har jeg et par tusen på kontoen som skal sprenge kassaaparatet på Outland og Platekompaniet i Trondheim. ZE W1N!

Skrevet

Kjøpte nettopp Sen to Chihiro no kamikakushi/Spirited Away, Riget I & II og The Shining. Neste blir vel Breaking the Waves, Rear Window, Alice (Svankmajer) og Zerkalo/The Mirror tenker jeg. Har dessuten ingen Tim Burton-filmer i samlinga, så det må jeg gjøre noe med.

Skrevet
Har dessuten ingen Tim Burton-filmer i samlinga, så det må jeg gjøre noe med.

Ed Wood, Edward Scissorhands og Batman (den gode!) er i allefall en god start. Sleepy Hollow var ikke så aller værst den heller. :yes:

Skrevet (endret)
Synes vi skal ha en tråd for dette også.

Mine siste kjøp:

• * Back to the Future
    * Lock, Stock and Two Smoking Barrels
    * Jay & Silent Bob Strike Back
    * Brother

Jeg kjøpte hele serien av back to the future når jeg var i USA sist :p

Pluss en mini utstillingsbil av DeLorian.

->

post-199-1095431028_thumb.jpg

Endret av highlander-
Skrevet (endret)

Chasing Amy

Jay And Silent Bob Strike Back

The Saint

Dagens kjøp fra play.com

Og Edit:

The Frighteners (ser jo aldri ut som om SE som kom på laserdisk, kommer på dvd) :mad:

The Scorpion King

:blush:

Endret av MU26599
Skrevet (endret)
Til moderator: ber om at denne tråden stenges.

Hvorfor?

highlander- bildet som du har lagt inn er på 1.2 mb :thumbdown: Men fin bil...

Edit: LarsP slo meg på streken :(

LarsP du og Wh1te har tydligvis et bilde av en filmsammling eller noe i den dur, lyst til å dele den med resten av oss :yes:

Endret av MU26599
Skrevet
LarsP du og Wh1te har tydligvis et bilde av en filmsammling eller noe i den dur, lyst til å dele den med resten av oss :yes:

Har ikke url akkurat nå, men wh1te kommer vel hoppende snart skal du se. En gal, gal nordmann med MYE film! :)

Skrevet (endret)

Får håpe det, liker gale nordmenn med mye film. Håper å bli det selv en dag, er godt på vei :D

(se sig)

Endret av MU26599
Skrevet

683 stk. Imponerende. Jeg har nok dessverre ikke like mye. Del på 2 så har du antall DVD'er og så er det vel litt mer VHS. Sånn er det å ikke ha jobb. Etter militæret så skal vi få saker. Satser på å runde 1000 under studiene. :p

Skrevet

Kjøpte Texas Chainsaw Massacre (Orginalen) sp. edition. Simpelt hen helt nydelig pakkning. :love: Kjøpte også Den Gode, Den Onde og Den Grusomme sp.2-disk-edition. Fet pakke på den og en helt genial film. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...