Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 adsl - ustabilt nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ja, som topic sier; noen her med Tele2 som merker litt ustabilitet for tiden? Det gjør nemlig jeg.

Har kjørt en runde med antiø-virus, ad-aware, spybot search&destroy, de finner ingen ting.

Hørte at mydoom viruset slo til igår/idag, hvordan fungerer den?

Takk... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ustabilitet? Ja, det kan jeg skrive under på.

I to netter på rad har port 80 vært sperret. Det betyr ar jeg ikke kan surfe. Og jeg får nesten aldri hastigheten som loves.

Vurderer å bytte til Bluecom om de starter en kampanje med gratis innmelding.

Skrevet
Hei,

Ja, som topic sier; noen her med Tele2 som merker litt ustabilitet for tiden? Det gjør nemlig jeg.

Ustabilt sier du, på hvilken måte?

Mister du sync eller er det tregt eller mister du linja selv om du har sync på modemet?

Skrevet

Det er ikke tregt, men det virker som jeg mister kontakten sånn hvert 5 sek. Alle lampene som skal lyse lyser. Veldig irriterende :(

Skrevet
Ustabilitet? Ja, det kan jeg skrive under på.

I to netter på rad har port 80 vært sperret. Det betyr ar jeg ikke kan surfe. Og jeg får nesten aldri hastigheten som loves.

Vurderer å bytte til Bluecom om de starter en kampanje med gratis innmelding.

OM de starter? www.bluecom.no/kampanje/ :D

BlewCum r0xx!

Hadde altfor ofte nedetid på linja fra Tele2, men hastigheten derfra var det ikek noe å klage på.

Skrevet
Det er ikke tregt, men det virker som jeg mister kontakten sånn hvert 5 sek. Alle lampene som skal lyse lyser. Veldig irriterende :(

jeg opplevde det samme, men da var det modemet som var nesten dødt(døde en uke senere). har du ericcson modem? hvis så logg inn på det(telnet) og se hva feilmeldinger som det gir.

Har du spørt tele2 om å kjøre en linjesjekk? hvis ikke kan det være lurt først som sist og ringe support og få dem til å gjøre det(det tar rundt en uke før resultatet kommer).

Skrevet

har et gammelt alcatec adsl modem da jeg hadde telenor adsl, kan jo prøve det...eller er det konfigurert til å bare brukes for Telenor kunder?

Skrevet
har et gammelt alcatec adsl modem da jeg hadde telenor adsl, kan jo prøve det...eller er det konfigurert til å bare brukes for Telenor kunder?

Det skal fungere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...