Gå til innhold

Låne pc fra elkjøp :S


Anbefalte innlegg

Jeg leverte inn min bærbar pc til service siden tastauret satt ikke helt fast osv.

Så får jeg låne en pc fra dem til den tid pcen min er ferdig.

Når jeg kommer hjem og skrur på pcen finner jeg fult av dokumenter av en eller annen som har jobbet i midtøsten og noen filmer som 9/11 fahrenheit og city of god. Pluss at det var nesten rent umulig å se hva som var på skrive bordet, så mye rot har jeg ikke sett siden jeg så grønnmo på tv.

skal ikke elkjøp se igjennom pcene sine og fjerne alt det unødvenige på låne pcer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leverte inn min bærbar pc til service siden tastauret satt ikke helt fast osv.

Så får jeg låne en pc fra dem til den tid pcen min er ferdig.

Når jeg kommer hjem og skrur på pcen finner jeg fult av dokumenter av en eller annen som har jobbet i midtøsten og noen filmer som 9/11 fahrenheit og city of god. Pluss at det var nesten rent umulig å se hva som var på skrive bordet, så mye rot har jeg ikke sett siden jeg så grønnmo på tv.

skal ikke elkjøp se igjennom pcene sine og fjerne alt det unødvenige på låne pcer?

:thumbdown: Elkjøp suger, så hva kan du vente deg?

Det som er en sikker vinner når det gjelder Elkjøp er å holde seg langt unna dem, ikke kjøpe noen verdens ting der og blir du tvunget til å kjøpe en kaffetrakter, så kjøp i hvert fall ikke noe hardware der :D

Jeg har sendt dem utallige e-poster med kritikk av de plagsomme "posterene" de putter i postkassen min. Mang en gang så selger de utgåtte modeller til og med betraktelig dyrere enn andre nettbutikker.

Det er bare en ting å si om Elkjøp og det er HØNSEMØKK! :thumbdown:

:D

Lenke til kommentar
Er vel ganske dumt av tidlegare eigar å ikkje slette tinga som han hade på pcen før han leverte den tilbake.

 

 

 

mvh

JanEirik

enig, husk at elkjøp kan ikke kontrollere alle leiemaskinene hele tiden, de må jo først og fremst yte service til kundene, ikke til å passe på om folk har slettet filene sine..

Lenke til kommentar

Og hva er vitsen med det? :O min elkjøp på å slette alle dokumenter da du leverer den inn. Kanskje du kan få dem til å sette opp et lite skilt eller få dem til å si i fra til kunden at de selv må sørge for å få lagret data og få de slettet fra maskinen før de leverer den tilbake :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...