Gå til innhold

Kan noen si meg hvor jeg kan laste ned wallhack?


Anbefalte innlegg

HEI, kan noen si meg hvor jeg kan få skaffet wallhack!!

 

Eller sende en link eller hele programme!!!

 

PS OGC Cheats nytter ikke , har IKKE tenkt å cheate på public server uansett!!!!!!

 

##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. :thumbup: ##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HEI, kan noen si meg hvor jeg kan få skaffet wallhack!!

 

Eller sende en link eller hele programme!!!

 

PS OGC Cheats nytter ikke , har IKKE tenkt å cheate på public server uansett!!!!!!

 

##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang.  :thumbup: ##

 

tror ikke cheating er populært her...øvelse gjør mester.!

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar

Cheezcake, awake, Psykopatisk Kaffelefse og Gamer-guru har alle fått en advarsel for unødvendig personhets/spamming. Vennligst hold dere til tråden, og hvis dere vil prøve å forandre trådstarters mening angående cheating kan dere ta det på et mer seriøst nivå med bedre argumentering. Å bare skrike ut "Idioooot" eller lignende skaper bare dårlig stemning og jeg tviler på at det vil forandre noe.

 

I tillegg kan det være greit om dere leste det som HalTan siterte ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Cheezcake, awake, Psykopatisk Kaffelefse og Gamer-guru har alle fått en advarsel for unødvendig personhets/spamming. Vennligst hold dere til tråden, og hvis dere vil prøve å forandre trådstarters mening angående cheating kan dere ta det på et mer seriøst nivå med bedre argumentering. Å bare skrike ut "Idioooot" eller lignende skaper bare dårlig stemning og jeg tviler på at det vil forandre noe.

 

I tillegg kan det være greit om dere leste det som HalTan siterte ;)

Snakk om billige advarsler!

Uansett, google funker alltid.

Lenke til kommentar

Greit, trådstarter har nå fått svar på det han lurte på og flere linker til sider som har wallhack. Derfor er det min tro at tråden nå ikke kan utvikle seg i andre retninger enn flere personangrep og derfor stenger jeg den.

 

Jeg håper folk kan innse at det å spørre om cheats ikke er mot retningslinjene på noe som helst vis, men at personagrep og spamming er dette. Om cheateprogrammer skal bli lov til å diskutere her er ikke opp til meg, men jeg kan ta det opp med forumstyret.

 

Vi kjører forresten ikke samme linje på cheating som vi gjør med piratkopiering, hvor vi altså stenger den hvis det er grunn til å tro at det blir brukt til noe ulovlig eller den slags. Kanskje det vil forandre seg etter dette, men det er opp til forumstyret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...