Gå til innhold

Pirates side endelig aktiv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet interessen så snart jeg så "Atari". Synd, for de var virkelig store en gang i tiden, men dagens Atari er ikke det samme som da. Og nå klarer de å drite seg ut med den ene utgivelsen etter den andre - hva vil få Pirates til å bli så mye bedre? Håper på det beste uansett fall.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Blir knall dette her. Og selvfølgelig pusher man på for å få ting ferdig. De skal jo tjene penger. Å lage spill er jo ikke veldedighet. Tror ikke det er mange som får beskjed av sjefen sin om at de "bare kan ta den tiden de trenger. Bruk gjerne dobbelt så mye ressurser som vi regnet med!".

 

Synes Atari har mange flotte spill i stallen sin jeg. Civ 3 og Neverwinter Nights feks.

Lenke til kommentar
Tviler paa at Sid Meier vil ha navnet sitt paa et halv feridg daarlig spill :)

er samme som Bang og Olufsen skulle satt merket sitt paa en DVD spiller til 399 fra rimi det.

:!:

Godt poeng!! Den gutten har jo kun kvalitetsspill på samvittigheten. (Eter hva jeg kan huske iallfall :hmm: )

Uansett, så håper jeg på det beste!

Lenke til kommentar

Hei dere, har nettopp hatt noen helt suverene feriedager med ekstra mye sol, så jeg er ikke negativ lengre :!: (seriøst).

 

Det blir sikkert bra. Jeg overdrev med tanke på ATARI som publisher.

 

Men det er uansett nettopp publishere som presser utviklere til å gi ut spill for tidlig, det skjer i stadig økende grad. Spillmarkedet skriker etter ny titler, og de vil ha det i går, noe publisherene ser på som tapt fortjeneste, og presser således utviklerne ved å sette en deadline så tidlig at spillet er halvferdig når det kommer ut. De utviklerne som ikke er store selskap med høy kapasitet, har ganske enkelt ingen sjanse til å få et spill ordentlig ferdig og gjennomtestet når de får en ivrig publisher på nakken for tidlig. Det ender med at vi kjøper spillet og må laste ned etterhvert enormt store patcher for å kunne spille det slik det var ment fra utviklernes side i starten.

 

Det er ikke å være negativ, det er fakta :yes: Det berører vel egentlig aller mest diverse MMO(RPG) spill da.

 

Prøvde forresten Sim Golf i ferien, det var foruroligende morsomt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...