Gå til innhold

Har jeg XT kort!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[Teit kommentar]

Du kan se på pakken... høhø :roll:

[/Teit kommentar]

 

Dra ned de siste ATI driverne, så kjører du opp ATI Control Panel. Det står der.

 

 

EDIT: Du har gjort det ja... Blah! Lese er en fin ting. Ble så opphengt i å skrive den teite kommentaren at jeg ikke leste alt :D

 

Nei seriøst. Hvis ATI Control Panel mener du har et XT kort ville jeg iallefall trodd det. Uannsett er det vel en produktnummer/beskrivelse på selve kortet. Du kan jo ta en titt der.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Du har antageligvis kjøpt Msi eller Shappire's 9800 pro kort som bruker Xt kjerne. Værre er det ikke... :thumbup:

ALLE 9800PRO kort på dagens marked har XT kjerne, men betyr ikke at det kan bli et XT kort fordet. Dette er veldig avhengig av hvordan minnet oppfører seg, og om det i det hele tatt vil la seg klokke mer enn 5mhz (effektivt 10 grunnet DDR), og om hastigheten på core vil røre seg med noen mhz. Dette er viktig å sjekke først. Mest sannsynlig bare et XT kort de ikke har klokket til orginale hastgiheter. Koster jo tydeligvis ikke mer å produsere XT enn pro, kanskje tilogmed mindre, dermed, så får du pro kort med XT kjerne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...