aklla Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 hvis jeg ikke husker helt feil så må du opp på taket, det skal være en luke der...
Glipp Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Det er en ventil i "veggen" på venstre side.. klatter over gjeret, hopp oppå den tingen. hopp i en "luke" i veggen å gå inn i venten.. Den andre måten husker jeg ikke
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Du skal bare hoppe over veien og følg gjrdet bort til en vegg! det er en vifte der som skal være disabled av "kompisene" dine i byrået, så hvis jeg ikke husker feil, har du tid på deg før viften starter igjen... Fikk du det til nå?
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Det er riktig det som alle her sier.... men jeg fåretrekker *Magnus* sin metonde. Du får ha lykke til da
Thomaszz Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jeg fikk det til gikk opp på taket via røret sim er ved inngangen. Utrolig vanskelig å finne. Fant den bare ved tilfeldighet, slik er det vell med Splinter Cell. Bruke masse tid. Først prøvde jeg viften, hoppet opp på det strømhuset også inn i det vinduet men det åpnet seg aldri, og det hva da jeg skrev denne posten. Endret 8. august 2004 av Thomaszz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå