Gå til innhold

Giverglede - post deler her


Anbefalte innlegg

Det hadde vært å lagt det frakensteinbilde som bakgrunn på datan, jeg kan sende en mail til NRK, og spørre om de har lyst til å ha et slags innslag om dette på en eller annen måte. f.eks. Norge idag, der er det vel ikke så vansklig å komme med.

 

Edit: Eller kanskje ikke, de vil kanskje være anonyme.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Microplex har bidratt med nytt kabinett og strømforsyning, sånn at maskinen ser helt ny ut...

 

Takk Microplex!!! :thumbup:

 

EDIT: Skriveleif

Kan du poste bilde i den andre tråden?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical og noen høytalere liggende her. Musen er i bruk, men da har jeg en unnskyldning til å kjøpe ny. Si fra hvis disse delene ikke er sendt.

Vet faktisk ikke om mus og høyttalere er sendt. Har sendt PM til de som skulle sende dette, men bare mottatt svar fra en. Kommer tilbake til dette om det skulle gå for lang tid...

 

Men kjempebra at du er villig til å stille opp... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva med å ta kontakt med noen bredbåndsleverandører for å høre om de er villige til å donere et gratis abonnement inkl. installasjon for et år eller to? Samt også tatt kontakt med Expert, Elkjøp osv. for noen programmer/spill til gutten? Bare en tanke. Bra tiltak! :thumbup:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

har 2 svarte høytalere her, ganske små, men de er helt nye...

 

kan sende de hvis det trengs...

 

skulle da vært mulig å finne en mus og ett tastatur hvis det trengs...

 

og de han skulle trenge av størmkabler, ide kabler osv...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Så utrolig bra! jeg viste at hardware gjengen var bra folk, men dette hadde jeg faktisk ikke forventa! beklager at jeg ikke har noe deler, men har nettopp flytta, så jeg kasta alle eldre pc-deler! har en 12xdvd om det skulle være interresant! Stå på folkens :yes: har dette komet i avisa eller noe? i så fall, gidder noen å legge ut link? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...