Gå til innhold

Hva med en notisblokkfunksjon?


Anbefalte innlegg

en ting jeg savner er muligheten til og ha en slags "notisblokk" her på forumet. Hvor jeg kan notere saker og ting jeg f. eks har lest i en post for senere anledninger, eller ting jeg rett og slett vil huske på.

 

Mitt forslag er at alle bør få lagre f. eks 50 notater med en makssperre på 30 kb :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Ingar @ 22/07/2004 : 23:31)
en ting jeg savner er muligheten til og ha en slags "notisblokk" her på forumet. Hvor jeg kan notere saker og ting jeg f. eks har lest i en post for senere anledninger, eller ting jeg rett og slett vil huske på.

Mitt forslag er at alle bør få lagre f. eks 50 notater med en makssperre på 30 kb :)

Trykk på "Kontrollpanel" til venstre, og se nederst.

 

QUOTE
Din personlige notatblokk
Du kan lagre utklipp fra innlegg, eller annen informasjon du vil ha lett tilgjengelig her
Endret av razh0r
Lenke til kommentar

hmmja, men den er ganske simpel.

 

Kunne tenkt meg en notisblokk under "forum meny" hvor man faktisk kunne lagre "dokumenter" på linje med en PM ;)

 

Nytt forslag:

 

Siden man nå kan ha 500 (?) PM kan man jo "dele" på plassen. altså man kunne hatt 250 PM og 250 notisblokkdokumenter hvis man ville ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja, la oss gi forumtech MASSE nytt å gjøre! Det vil de nok like, de har jo ingenting å gjøre fra før. [/bITENDE IRONI]

 

Makan, skaff deg et eget php-script eller noe, så kan du skrive så mye du vil og nå notatene fra hvor du vil.

 

EDIT: faen, jeg så ikke alderen på denne tråden. Smack my ass 'n call me a donkey. :(

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

QUOTE (fredrikrb @ 16/10/2004 : 19:32)
Ja, la oss gi forumtech MASSE nytt å gjøre! Det vil de nok like, de har jo ingenting å gjøre fra før. [/bITENDE IRONI]

Makan, skaff deg et eget php-script eller noe, så kan du skrive så mye du vil og nå notatene fra hvor du vil.

EDIT: faen, jeg så ikke alderen på denne tråden. Smack my ass 'n call me a donkey. :(

Stenges pga gammelbump ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...