Gå til innhold

Lyst på en gratis laptop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh, en vesentlig ting: man må være dansk :D

Skulle likt å se et norsk firma prøve seg med en gratis kasse pils til de ansatte hver uke....

Hehehe! Dette må være den latteligste jobben jeg har sett annonsert på år og dag. Jeg tror denne er lagt inn på kødd!

 

Ville vært ideellt for alkiser..

 

PS. Bryggeriet Mack i Tromsø hadde inntil ca tidlig 90-tallet en ordning der de ansatte fikk en kasse valgfri drikke i måneden (inkl. øl). Deretter kom det noen forståsegpåere sørfra og nektet mack å gi bort alkoholholdig drikke. Deretter ble det bare alkoholfritt. Senere kom skattefuten og ville ha betalt intektsskatt av frynsegoden. Så ble vel ordningen valgfri: penger eller drikke. Jeg tror populariteten dalte voldsomt med disse endringene og nå tror jeg ordningen er helt fjernet.

Lenke til kommentar
Ikke rare kvalifikasjonene som skal til for å få jobb i dette firma

Vel, de krever jo at du pisser deg ut en gang i blant.

 

Edit: Sikkert derfor de tilbyr deg masse drikkevarer, inkludert en kasse øl i uken. :)

Utklipp fra kravene:

# Har regelbunden inkontinens,eller;

# Kan simulere daglig ufrivillig urinladning.

 

Ikke rart man får 24 øl + 48 brus + 20 nastea til bruk på "minst 20 arbeidstimer per uke". Altså 92 flasker på 20 arbeidstimer = 4,6 flasker per time gjennom hele arbeidstiden. Tror jeg hadde pissa ofte jeg også hvis jeg skulle jobbet som bleietester. hehe... latteligste jobb gjennom tidene.

 

Tenk deg å gå med "proffesjoinell bleiepisser" på buissinesskortet hehe :!: :!: :!:

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Prøvde wetnet.com.

Ut i fra det såg det veldig ut som en spøk. Tvilsomme "frynsegoder" og.

Men hadde jeg vært over 30 hadde jeg sent inn en søknad uansett om det er spøk eller ikke, om det ikke va en spøk hadde jeg jo hatt dekt mitt konsum av drikkevarer helt gratis pluss og fått penger og laptop for det.

Laget en liten kurv og lagt bleien nedi og brukt den som toalett heller :p

 

Men føler meg rimelig sikker på at dette er spøk, ingen dårlig en sådan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...