Gå til innhold

Brackets til Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort

geirrs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens.

Jeg kjøpte for kort tid siden et demobrukt Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort. Dessverre var det ikke med brackets for Firewire og de to siste USB2.0 portene.

Jeg har også lagt inn en annonse på bruktmarkedet, uten respons så langt.

Er det noen som har tips om hvor jeg kan skaffe disse, evt. om det er annen som også er kompatibelt?

På forhånd takk for hjelpa.

GeirS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta kontakt og høre om noe av dette er kompatibelt. Blir fort dyrere enn en full pakke å kjøpe slikt løst etterpå. Gi gjerne tilbakemelding om hva du finner ut.

Skrevet

Dette er et typisk problem ved å kjøpe demo-kort.....

Ta kontakt med nettbutikken du kjøpte det, og se om de har noe... Det er sjelden at privatpersoner kvitter seg med I/O shieldet til hovedkortet sitt... Den har flere viktige funksjoner...

Skrevet

Som sagt, kontakt nettbutikken og hør om de har noe. Vet om flere som har fått tilsendt I/O-panel gratis etter og ha spurt. Kan være nettbutikken egentlig har det meste av tilbehør til kortet, men ikke har full oversikt eller no.

Du kan være heldig, bare spør!

Skrevet

Hallais folkens.

Butikken skaffet meg I/O-shieldet, så det var greit. Det var bare de brakettene som FW og de ekstra USB-portene sitter på som var litt kinikige. Tror jeg har fått ordnet noe som vil fungere nå, så får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...