Gå til innhold

Skriv ditt "dagens tips" + dato her

XtrubioR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv i notepad den meldingen du vil ha og kopier den 500 ganger i notepaden, lagre den som .bat og helvete er løs. Sendte 500meldinger til rektor på 20sek :whistle: var i friminuttet med skolepc, så gikk jeg rett etter meldingene var sent.... Ingen sporing :grin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Scheisse heller, det var en bommert ja...

Haha, ganske enig der ja. :D

-Teddy-; Heh, morsomt det... Men ikke prøv det på VGS, der blir nok konsekvensene litt store har jeg på følelsen.

Skrevet (endret)
-Teddy-; Heh, morsomt det... Men ikke prøv det på VGS, der blir nok konsekvensene litt store har jeg på følelsen.

IKKE?

:whistle:

:roll:

:p

Neivel, takk for the warning ;)

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)

ikke bak muffins til deg og lillesøsteren din, når hun blir mett av tre og du blir sittene igjen med en hel drøss av fristene muffins rett forann nesa di :sick:

Endret av fotball
Skrevet
Ikke anta døra er open, særlig når du må løpe som faen får og rekke macgyver.....

edit: ikke "open" men "ulåst"

HAHAHAHAHA!

Dagens tips: Drit i Macgyver

Skrevet
Dagens tips 14/10: Ikkje drikk litago sjokolade-melk og ikkje spis boller hver dag i 3 år!

Hvorfor ikke?

Dagens tips, 19/10-2004:

Ikke drikk 1 liter Sjoko-melk over et kort tidsrom.

(Om du ikke vil lage et verre gasskammer enn de Hitler lagde :cry: )

Skrevet (endret)
Dagens tips 14/10: Ikkje drikk litago sjokolade-melk og ikkje spis boller hver dag i 3 år!

Hvorfor ikke?

Har en kompis som så og si har gjort det.. og helsa hans er ikkje så veldig bra no... for å si det sånn.. :whistle:

Endret av zero_time
Skrevet
Dagens tips

Sjekk arbeidsplanen - du har sansynligvis svært mye du skulle ha gjort som du IKKE har gjort.

har sjekket den, står ingenting der...

helt blank...

dagens tips.

stå opp 5 min før du egentlig å stå opp, så slipper du å løpe etter bussen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...