Gå til innhold

Et motsatt spark


Anbefalte innlegg

[iC' date=23/07/2004 : 00:45]

Den ideen med at Man spiller som en tysk soldat i krigen er jo genial!

Det er jo ikke gjort før! (eller? :dontgetit: )

Det er nok ikke gjort før pga. forskjellige grunner tenker jeg Det hadde nok vært lærerikt ja, ingen tvil om det. Men dersom et spill skulle hatt noe med tyskerne under andre verdenskriv, ville det kanskje vært lurt å ta inn begge siders kamp istedet for å holde seg til tyskerne. Mange likte det at Call of Duty introduserte den russiske delen av krigen og, noe de tidligere ww2 spill ikke har fått med.

 

Personlig så syns jeg ikke det å spille den "onde" siden alltid er noe særlig, ondskap seirer jo veldig sjeldent :) (Hitman er jo et lite untak da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,23/07/2004 : 00:45]

Den ideen med at Man spiller som en tysk soldat i krigen er jo genial!

Det er jo ikke gjort før! (eller? :dontgetit: )

Det er nok ikke gjort før pga. forskjellige grunner tenker jeg Det hadde nok vært lærerikt ja, ingen tvil om det. Men dersom et spill skulle hatt noe med tyskerne under andre verdenskriv, ville det kanskje vært lurt å ta inn begge siders kamp istedet for å holde seg til tyskerne. Mange likte det at Call of Duty introduserte den russiske delen av krigen og, noe de tidligere ww2 spill ikke har fått med.

 

Personlig så syns jeg ikke det å spille den "onde" siden alltid er noe særlig, ondskap seirer jo veldig sjeldent :) (Hitman er jo et lite untak da)

Han er da ikke ond? alltså... han dreper riktig nok for penger, men han reddet jo hu tøsen med lilla latex skjørt i 1nern :whistle:

Lenke til kommentar
Mange likte det at Call of Duty introduserte den russiske delen av krigen og, noe de tidligere ww2 spill ikke har fått med.

Men så er jo ikke russerne på laget til tyskerne da! ;)

 

PS: ja, det er veldig kult å spille ond, men har du lest postene til ZeroFlameX?

Han hentyder til et spill som ikke har noe mening i det hele tatt!

Hvor du skal torturere folk og sånt!

Han har ikke sagt det rett ut, men han hinter jo til det!!!!

Lenke til kommentar

man har gjort undersøkelser som viser at dagens soldater contra soldater for ca 100 år siden har mindre betenkeligheter ved å drepe hverandre... dette kommer blandt annet fra tv\pc- spill og filmer... den amerikanske hæren bruker til og med tvspill for å fjærne soldatenes spærrer mot å drepe andre folk... så et spill der man rett å sett ska ldrepe folk på et grusomt vis vill ikke føre med seg noe annet en ytterlige nedsatte hemninger ang. mord... man syns jo d går... siden man har sett d.. og til dels gjort d... jærne frammstilt på en litt flashy måte for å selge flere spill og senke den moralske standren blandt oss ungdom... jeg mener, får du ikke gjort nok faenskap i spill som gta, postal og manhunt...så burde du melle deg for en instutisjon av et visst slag...

Lenke til kommentar

Takk gutter/ jenter. jeg er ferdig med å dra dere i foten..

 

For å være helt seriøs så skrev jeg bare noe bullshit for at folk skulle reagere på froskjellige måter..

 

Jeg liker å kødde meg av og til, det er bare sånn jeg er :)

 

Til slutt: jeg syntes tråden bare ble bedre og bedre pga alle fikk inntryk av at jeg var en slags psyko unge , som ikke kunne en dritt,,, jeg må inrømme at fingrene mine holdt på å le seg i hjel, da jeg skrev:)

 

Igjen. takk for å ha holdt tråden om noe så dumt, så lenge i live.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Takk gutter/ jenter. jeg er ferdig med å dra dere i foten..

 

For å være helt seriøs så skrev jeg bare noe bullshit for at folk skulle reagere på froskjellige måter..

 

Jeg liker å kødde meg av og til, det er bare sånn jeg er :)

 

Til slutt: jeg syntes tråden bare ble bedre og bedre pga alle fikk inntryk av at jeg var en slags psyko unge , som ikke kunne en dritt,,, jeg må inrømme at fingrene mine holdt på å le seg i hjel, da jeg skrev:)

 

Igjen. takk for å ha holdt tråden om noe så dumt, så lenge i live.... :thumbup:

Dessverre har du nå havnet i en tap/tap-situasjon.

 

Enten så lyver du nå i et desperat forsøk på å ro deg i land. Hadde du vært ærlig om dette hadde det vært greit, alle kan drite seg ut, men du insisterer på å holde hodet høyt og le av alle oss dumme folk som gikk på det tullet du liksom skrev med fullt overlegg. Konklusjon: du lyver og blir ignorert i fremtiden.

 

Alternativet er at du faktisk snakker sant. Da har du med fullt overlegg trollet bare for å vekke reaksjoner hos folk. Konklusjon: du lyver og blir ignorert i fremtiden.

 

Lykke til videre i livet.

Lenke til kommentar

(ignorerer den tøvete delen av denne tråden)

 

Det å spille som en tysk soldat i et skytespill tror jeg kunne vært veldig spennende. Det er allerede vanlig å la folk få spille som tyskere i strategispill om andre verdenskrig, og så lenge en holder det på et seriøst nivå burde det ikke være vanskelig å lage et godt skytespill hvor du får spille som tysker. Det at tyskerne tapte krigen er egentlig ikke så relevant (bortsett fra at det kan være med på å gjøre spillet mer interessant). Das Boot er en av tidenes beste krigsfilmer, og det er jo ikke noe problem at heltene i denne filmen er tyske og kjemper mot de allierte. Dessuten finnes det jo mange spill hvor du spiller for den tapende parten i Vietnam-konflikten.

Lenke til kommentar
(ignorerer den tøvete delen av denne tråden)

 

Det å spille som en tysk soldat i et skytespill tror jeg kunne vært veldig spennende. Det er allerede vanlig å la folk få spille som tyskere i strategispill om andre verdenskrig, og så lenge en holder det på et seriøst nivå burde det ikke være vanskelig å lage et godt skytespill hvor du får spille som tysker. Det at tyskerne tapte krigen er egentlig ikke så relevant (bortsett fra at det kan være med på å gjøre spillet mer interessant). Das Boot er en av tidenes beste krigsfilmer, og det er jo ikke noe problem at heltene i denne filmen er tyske og kjemper mot de allierte. Dessuten finnes det jo mange spill hvor du spiller for den tapende parten i Vietnam-konflikten.

Akkurat hva jeg har prøvd å si :thumbup:

Lenke til kommentar
Takk gutter/ jenter. jeg er ferdig med å dra dere i foten..

 

For å være helt seriøs så skrev jeg bare noe bullshit for at folk skulle reagere på froskjellige måter..

 

Jeg liker å kødde meg av og til, det er bare sånn jeg er :)

 

Til slutt: jeg syntes tråden bare ble bedre og bedre pga alle fikk inntryk av at jeg var en slags psyko unge , som ikke kunne en dritt,,, jeg må inrømme at fingrene mine holdt på å le seg i hjel, da jeg skrev:)

 

Igjen. takk for å ha holdt tråden om noe så dumt, så lenge i live....  :thumbup:

Dessverre har du nå havnet i en tap/tap-situasjon.

 

Enten så lyver du nå i et desperat forsøk på å ro deg i land. Hadde du vært ærlig om dette hadde det vært greit, alle kan drite seg ut, men du insisterer på å holde hodet høyt og le av alle oss dumme folk som gikk på det tullet du liksom skrev med fullt overlegg. Konklusjon: du lyver og blir ignorert i fremtiden.

 

Alternativet er at du faktisk snakker sant. Da har du med fullt overlegg trollet bare for å vekke reaksjoner hos folk. Konklusjon: du lyver og blir ignorert i fremtiden.

 

Lykke til videre i livet.

Jeg tror nok han lyver, for å redde seg selv.... ;)

Har vært borti flere slike "joker-nord" folk før... :yes:

Lenke til kommentar
[iC' date=23/07/2004 : 00:45]
Ingen vits å lage et spill der du spiller en side som du vet taper vel? Tenk deg et spill der du er Hitler og siste bane er å skyte seg selv i hodet!  :wallbash:

Nei, men ideen hans var jo bare mambo jambo bullshit!

Den ideen med at Man spiller som en tysk soldat i krigen er jo genial!

Det er jo ikke gjort før! (eller? :dontgetit: )

Det er jo akkurat det samme med når man spiller som US!

Man vet jo at man vinner!

Men hoved poenget er jo å overleve samtidig som at man skal ha det gøy OG LÆRERIKT! ;)

Det finnes flere spill der man spiller som tysker:

 

Kan foreksempel nevne

 

Panzer General 1, 2 og 3.

 

Målet med disse spillene var jo og vinne over de alierte.

 

På coveret var det ett sol kors, ganske spesielt

 

Som jeg husker fra disse spillene så var det meget vanskelig og komme i "mål", før 1945.

 

Husker jeg stusset litt over at man kunne spille Tysker når jeg spilte Panser General 1 første gang, føltes liksom ikke riktig.....

 

Man kunne også spille som russer eller aliert.

Lenke til kommentar
[iC,23/07/2004 : 00:45]
Ingen vits å lage et spill der du spiller en side som du vet taper vel? Tenk deg et spill der du er Hitler og siste bane er å skyte seg selv i hodet!  :wallbash:

Nei, men ideen hans var jo bare mambo jambo bullshit!

Den ideen med at Man spiller som en tysk soldat i krigen er jo genial!

Det er jo ikke gjort før! (eller? :dontgetit: )

Det er jo akkurat det samme med når man spiller som US!

Man vet jo at man vinner!

Men hoved poenget er jo å overleve samtidig som at man skal ha det gøy OG LÆRERIKT! ;)

Det finnes flere spill der man spiller som tysker:

 

Kan foreksempel nevne

 

Panzer General 1, 2 og 3.

 

Målet med disse spillene var jo og vinne over de alierte.

 

På coveret var det ett sol kors, ganske spesielt

 

Som jeg husker fra disse spillene så var det meget vanskelig og komme i "mål", før 1945.

 

Husker jeg stusset litt over at man kunne spille Tysker når jeg spilte Panser General 1 første gang, føltes liksom ikke riktig.....

 

Man kunne også spille som russer eller aliert.

Ja, men det hadde vært MYE fetere å spille et slikt filmatisk spill, a là CoD/MoH:AA!

For på slike strategi/rts spill blir det lett det samme om du spiller god eller ond...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...