Gå til innhold

Et motsatt spark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med et spill om das fhurer(Hitler)??

da han kan karate og ninja modus og kicker assen på de slemme amerikanerne sammen med sin trofaste hund stalin? :yes:

hva i helvette prater du om??

prøvde du å være morsom? det var/er du ikke :thumbdown:

isåfall, dont feed the trolls

Lenke til kommentar
alle ww2 spiller er i fra usa's, england's, frankrike's side osv.. altså de allierte, kan ha vært bra å fått sett hvordan det ville ha blitt på tyskerness side osv.

Vil gjerne se et strategi spill som omhandler østfronten, for d var jo der den virkelige krigen fant sted.

 

btw: er d noen spill der handlingen er lagt til norge (strategi)? vet jeg har spilt i hammerfest på C&C:TS ;) men noen flere, kanskje noe litt mer realistisk?

Kunne gått tenkt meg og invadert Norge med AXIS forces ;)

Lenke til kommentar

Eller et 1. verdenskrig-spill som er skikkelig bra!

Med MASSE scripting og filmatiske scener! :thumbup:

 

Thats exactly what i mean.. good theres someone with a brain out there..

 

Hvordan kan du si det, når han nevnte:

alle ww2 spiller er i fra usa's, england's, frankrike's side osv.. altså de allierte, kan ha vært bra å fått sett hvordan det ville ha blitt på tyskerness side osv.

 

...Og du nevnte:

da han kan karate og ninja modus og kicker assen på de slemme amerikanerne sammen med sin trofaste hund stalin?

 

Med karate og slikt??? :nei:

Han sa jo ikke masse bullshit om karate, ninja og noen trofast hund, stalin!

Stalin var jo ikke en gang på samme side som Hitler! han var Alliert!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
alle ww2 spiller er i fra usa's, england's, frankrike's side osv.. altså de allierte, kan ha vært bra å fått sett hvordan det ville ha blitt på tyskerness side osv.

Man spiller som regel siden som vant, ettersom de fleste spillere ikke er interessert i å tape spillet for å vinne det. Jeg vet ikke hvor morsomt det hadde vært å styrt en 14-årig tysk gutt som har fått utdelt tre patroner til geværet sitt og som sammen med 200 andre tyske pensjonister og unggutter får beskjed om å bli ved sin post og stoppe en million russere som er på vei over Oder-elven for å innta Berlin.

Lenke til kommentar
alle ww2 spiller er i fra usa's, england's, frankrike's side osv.. altså de allierte, kan ha vært bra å fått sett hvordan det ville ha blitt på tyskerness side osv.

Man spiller som regel siden som vant, ettersom de fleste spillere ikke er interessert i å tape spillet for å vinne det. Jeg vet ikke hvor morsomt det hadde vært å styrt en 14-årig tysk gutt som har fått utdelt tre patroner til geværet sitt og som sammen med 200 andre tyske pensjonister og unggutter får beskjed om å bli ved sin post og stoppe en million russere som er på vei over Oder-elven for å innta Berlin.

Det hørtes jo kjempe kult ut da!

Hvorfor i helvete skal nå folk bry seg om de taper krigen eller ej???

Poenget er jo å få spilt et skikkelig bra, filmatisk krigs-spill!

I Vietcong: Fist Alpha, blir du til slutt drept, men det brydde jeg meg ikke om i det hele tatt! spillet var fortsatt supert!!! :thumbs:

 

********************* :roll: SPOILER :roll: *****************************

Lenke til kommentar
[iC' date=22/07/2004 : 13:56] Man spiller som regel siden som vant, ettersom de fleste spillere ikke er interessert i å tape spillet for å vinne det. Jeg vet ikke hvor morsomt det hadde vært å styrt en 14-årig tysk gutt som har fått utdelt tre patroner til geværet sitt og som sammen med 200 andre tyske pensjonister og unggutter får beskjed om å bli ved sin post og stoppe en million russere som er på vei over Oder-elven for å innta Berlin.

 

Det hørtes jo kjempe kult ut da!

Hvorfor i helvete skal nå folk bry seg om de taper krigen eller ej???

Poenget er jo å få spilt et skikkelig bra, filmatisk krigs-spill!

I Vietcong: Fist Alpha, blir du til slutt drept, men det brydde jeg meg ikke om i det hele tatt! spillet var fortsatt supert!!! :thumbs:

 

********************* :roll: SPOILER :roll: *****************************

 

like teit og spille TS eller red alert... uansett om du vinner med f.eks russland eller NOD er d historien til Usa/gDi som gjelder.

 

med tyskland kan man f.eks spille selve invasjon av polen deretter operation barbarossa ;) deretter slå tilbake med russland...

 

edit:vet elendig quoting, orker ikke endre

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

ett spill med flere sider? ja som Hyrlen sa, spille invasjonen så spiller man russland som kriger i russland etterpå og kanskje spille motstands grupper i norge osv.. hvis noen har laget et sånt spill så ville jeg hatt trua på det, jeg ville ha kjøpte det..

 

evt. være på blücher så svømmer du i land så skal du komme deg til oslo og møte resten av tyske tropper..

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
[iC' date=22/07/2004 : 14:08] Altså, er du enig med meg, eller U-enig nå??? :dontgetit:

veldig enig... :thumbup: om bare gameplayet er bra så driter jeg vel i hvordan d ender til slutt, max payne har jo ikke akkurat noen happy ending. Og happy endings får jeg nok av på film, f.eks når jeg så star wars heiet jeg på empire og darth vader!

 

btw: d staves blücher...

Lenke til kommentar
[iC,22/07/2004 : 13:50]Eller et 1. verdenskrig-spill som er skikkelig bra!

Med MASSE scripting og filmatiske scener! :thumbup:

 

Thats exactly what i mean.. good theres someone with a brain out there..

 

Hvordan kan du si det, når han nevnte:

alle ww2 spiller er i fra usa's, england's, frankrike's side osv.. altså de allierte, kan ha vært bra å fått sett hvordan det ville ha blitt på tyskerness side osv.

 

...Og du nevnte:

da han kan karate og ninja modus og kicker assen på de slemme amerikanerne sammen med sin trofaste hund stalin?

 

Med karate og slikt??? :nei:

Han sa jo ikke masse bullshit om karate, ninja og noen trofast hund, stalin!

Stalin var jo ikke en gang på samme side som Hitler! han var Alliert!

Det fine med meninger, er at du kan forandre på de når du vil ....

 

Det vi trenger er et spill som ondskap og brutalitet blir gjort til noe vakkert...

JaJa vi har jo postal og gta men det er jo bare et friskt pust i værdagen,-.

 

Vi trenger noe som er helt nytt som vil få bondevik og andre svakstillte mennesker til å oppsøke doktoren for alltid...,

Lenke til kommentar
Det vi trenger er et spill som ondskap og brutalitet blir gjort til noe vakkert...

JaJa vi har jo postal og gta men det er jo bare et friskt pust i værdagen,-.

 

Vi trenger noe som er helt nytt som vil få bondevik og andre svakstillte mennesker til å oppsøke doktoren for alltid...,

Vi trenger egentlig ikke det. Dersom du føler et slikt sterkt behov ville jeg anbefalt deg å oppsøke legen istedetfor Bondevik.

Lenke til kommentar
Det vi trenger er et spill som ondskap og brutalitet blir gjort til noe vakkert...

JaJa vi har jo postal og gta men det er jo bare et friskt pust i værdagen,-.

 

Vi trenger noe som er helt nytt som vil få bondevik og andre svakstillte mennesker til å oppsøke doktoren for alltid...,

Vi trenger egentlig ikke det. Dersom du føler et slikt sterkt behov ville jeg anbefalt deg å oppsøke legen istedetfor Bondevik.

:thumbup:

 

Slike spill hvor "ondskap blir til noe vakkert" er ABSLOUTT ikke akseptable!

Det finnes sinn-skadede folk der ute som fôres av slikt!

Som ikke ser forskjell på rett og galt!

Selv om at det bare er spill, så må man nesten kalle slike folk som elsker å se andre folk i smerte (slik som Ogrish "fans") er basically sick in the head...

Sånn som det der "jøde-utrydnings" spillet! :nei:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...