Gå til innhold

TEST: Club3D Radeon X800Pro


Anbefalte innlegg

ja, mente x800pro.

Noen som vet noe om bundlene til di forkjellige korta?

Eg vei msi sitt (om du får den med spill pakken) er bra, asus sin stod på hjemme siden...men finner ikke sapphire, club3d, powercolor etc.

noen som vet hva pakkene inneholder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fin test Vexx.

 

når det gjelder å bruke en 'utdatert' prosessor på 2.8Ghz 533fsb, så syns jeg det er bare fint. alle tester ellers rundtomkring på nettet er gjort med dei feteste av de fete maskiner og gir oss dødlige egentelig lite informasjon om hvordan kortet egentelig kommer til å yte på våres maskiner som gjerne består av gårsdagens modeller. vi får liksom noe å forholde oss til isteden for å se på noen fine tall ifra en test hvor man testet på en AMD fx53 med 2GB ram og likn., noe som de færreste av oss har tilgang til.

Lenke til kommentar
fin test Vexx.

 

når det gjelder å bruke en 'utdatert' prosessor på 2.8Ghz 533fsb, så syns jeg det er bare fint. alle tester ellers rundtomkring på nettet er gjort med dei feteste av de fete maskiner og gir oss dødlige egentelig lite informasjon om hvordan kortet egentelig kommer til å yte på våres maskiner som gjerne består av gårsdagens modeller. vi får liksom noe å forholde oss til isteden for å se på noen fine tall ifra en test hvor man testet på en AMD fx53 med 2GB ram og likn., noe som de færreste av oss har tilgang til.

Kunne ikke vært mer enig :yes:

Lenke til kommentar

Kan skrive di eg veit da:

Asus:Software Bundled (er litt dyrer en di andre og trenger ikke web kamra)

1. Free Webcam ( 300K pixels)

Webcam

2. Counter Strike: Condition Zero

3. Free CD Case

4. Deus Ex: Invisible War

5. Ulead® Cool 3D 2.0+Photo Express 4.0 SE

(2 in 1)

6. ASUS DVD XP

7. Power Director 3

8. Media Show

9. ASUS Driver and Utilities

 

 

MSI: ganske heftig pakke da:)

XIII

Prince Of Persia

URU

14 in 1 games package including:

Praetorians

Black Hawk Down

YAGER

Joint Operations Typhoon Rising

Heaven & Hell

Comanche 4

Divine Divinity

American Conquest

Etherlords 2

Commandos 3 Destination Berlin

IL-2 Sturmovik

Beach Life

Splinter Cell

Deus EX Invisible War

WinDVD Creator Plus

MSI Media Centre Deluxe II

Intervideo WinDVD 5.1 / Supreme foreign language

learning machine

RestoreIT!™ 3 Professional & VirtualDrive? 7

Professional

PhotoShop Album SE

MSI Driver & Utility CD

 

så har Excalibur like god/bedre bundel enn MSI så er deg det kortet eg kommer til og gå for :)

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
VeXx, flott test... Den skal du ha. Men har du forelsket deg i ordet "rimelig"? ;)

Svarte altså, håpte ingen merka det :blush: Jeg bruker det rimelig mye, aner ikke hvorfor :lol:

 

X800XT PE er ikke en like god overklokker, men de klokkes opp til like hastigheter med default kjøling vil jeg tro. Det er jo "det samme kortet".

Lenke til kommentar
3500kr er ikke dyrt, burde ha tatt bort den fra *Negativ* delen, mye for pengene sier no jeg, bedre og bruker 1500kr mere på X800Pro enn 9800Pro

Det er litt "dyrt" nå som 6800GT har havna ned i samme priskategori. ATI er jo kjent for å være billigere enn motstanderen, så derfor fikk det "-Pris" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...