Gå til innhold

Netconnection med ny side


Anbefalte innlegg

En del av dere oppfører dere som IDIOTER! At Netconnection tabbet seg ut for 2 1/2 år siden bør da ikke spille noen rolle idag? Så om dere tabber dere ut skal folk fortsette å vike unna dere? Da hadde dere nok følt dere bra. Dette er ikke samme tilfelle, men hvorfor skal slike ting tas opp hver gang det er noe med Netconnection, det har ingenting med saken å gjøre. Alle er ute etter litt gratis reklame, noen dummer seg ut på det området, men trenger ikke bruke det mot de så lenge etterpå.

Vel... Netconnection har fått all verdens mulighet til å vedgå sine feil og gå videre. Men hva gjorde de? Først løy de flere ganger her inne før de kom med en unnskyldning for å redde skuta. Tilogmed nå i ettertid har de nektet på at det skjedde og fortalt at det var "bare tull" og ikke skjedde når kunder spurte dem om saken når de var i kontakt med innehaverne. De dro denne saken såpass langt (og gjør det den dag i dag) og det kom såpass tydelig frem av saken hvilke gjennomsyret uærlige personer de er at jeg ikke ser noen grunn til å tilgi dem uten at de yter noe selv. Gjort er faktisk gjort og det kan ikke endres på lengre. De har fått uendelig mange sjanser, men ikke benyttet seg av dem. De har vist hva de står for og hvilke personer de er innerst inne, og det endrer som med alt annet seg IKKE over natten. Det som gjør meg så eitrande forbannet er at pga. naive kunder uten respekt for seg selv som forbrukere, uvitende kjøpere, samt hardwaresider som ligger seg på rygg for gavedryss og reklamekjøp i ettertid, har gjort at denne forbrytelsen i ettertid fremstår som lønnsomt for butikken nårt alt kommer til alt iom. at de fikk seg et navn blant "de store". Akkurat det de ønsket seg. Kommer ALDRI til å tilgi bandittsjappa Netconnection eller slutte å advare tilsynelatende uvitende personer her inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... men når det gjelder slikt utstyr som det Netconnection selger er det faktisk dem som har ytt best service til meg pr dags dato med Microplex på en god andreplass . Derfor kommer jeg til å fortsette å bruke dem og håper samtidig at det nye systemet deres gjør det bedre for dem som er/var missfornøyd .

Ikke ta det ille opp, men jeg merker meg at du har fått ekstraservice og dermed har ekstra god grunn til å både omtale Netconnection i positive ordelag samt være fornøyd med servicen. De er kanskje livredde for å yte dårlig service til deg som er blitt en "personlighet" som etterhvert nyter godt av noe respekt her på forumet. Hvis du skulle utrykke misnøye på forumet, ville de tape mye på det.

 

Når det er sagt, jeg er enig med deg i at kritikken går litt for langt i denne tråden. Synes man skal gi dem litt tid til å rette på problemet. Imidlertid er de på tynn is når de bruker statistikk for å se hvilke nettlesere som er oftest innom sidene, for som det tidligere er nevnt i tråden utgir Opera seg for IE6 default.

Lenke til kommentar

Nei,jeg tar det ikke ille opp . Den "ekstraservicen" du sikter til er vel at de var en av 3 butikker som sponset prosjektet mitt , men husk da at jeg har handlet hos dem flere ganger før det og ike hatt problemer , ja selv da jeg knakk kjøleblokken min noe som var selvforskyldt ordnet de opp og fikset ny topp fra mazefabrikken i usa uten at det kostet meg 5 øre . Så mine erfaringer er basert på reelle kjøp hos dem og jeg kan nesten ikke skrive noe annet en det jeg har opplevd.

Men registrerer samtidig at mange andre har hatt problemer , derfor mener jeg de bør få en mulighet til nå da de har fått et nytt system , at ikke dette funker i opera er synd men de har lovet å få dette fikset , får bare håpe det skjer raskt .

Lenke til kommentar

Typisk at firma som ikke aner hva de driver med får jobber gang på gang, når skal de lære grunnen til at W3C eksisterer?

 

Dersom en webshop støtter standardene (ingen layout vha. tabeller eller frames) vil til og med en PDA-bruker kunne bestille varer. Og nei, det er IKKE noe stress å få siden til å funke i alle nettlesere.

Lenke til kommentar

Æsj, slutt nå da....nå går du på person og siger utenfor de saklige rammer. La oss diskutere Netconnection sine sider i denne tråden. Jeg og sannsynligvis de fleste har fått med oss at du ikke er begeistret for firmaet etterhvert. Du har allerede en tråd oppe og går hvor du tar opp lurium o.l.

Lenke til kommentar
Nei,jeg tar det ikke ille opp

deeeet var jo litt av en helomvending

Ser ingen helomvending her, om du ser det så må du nok forklare nærmere .

Jeg har kun positive erfaringer med dem og det er de jeg utaler meg om og det gjør jeg fortsatt , er imidlertid ikke så blind at jeg ikke ser at andre har motsatte erfaringer ,men det får de da skrive om , da jeg ikke baserer mine erfaringer på andres .

Butiken vi her snakker om har hatt en dårlig side , noe de selv har inrømmet og har derfor jobbet med et nytt system , at ikke dette fungerer 100% fra dag en er de vel ikke alene om, det er jo firmaer som er mange ganger så store som dem som sliter med sine nye systemer. Så å slakte dem av den grunn er vel litt søkt eller så ønsker du å slakte dem uansett.

Jeg har overhode ingen tilknytning til det firmaet eller noen andre firmaer her på forumet da jeg bor langt nord i landet. Synest imidlertid det er rart at det reageres på at jeg har gode erfaringer her men at jeg også har gode erfaringer med andre firmaer er ok, som feks Psdata , Komplett og Netshop . Er det bare fordi disse gode erfaringer passer med dine og da er ok , menst du har en torn i siden til Netconnection og da ikke aksepterer andre sitt syn fordi det ikke passer ditt , bare luere jeg :hmm:

Bare for å si det atter en gang , jeg fikk samme gode servicen for 1 år siden som jeg får idag, da var ikke mitt prosjekt ikke påtenkt en gang , men registrerer at dette ikke blir tillagt noen betydning av en eller annen grunn ;)

 

Jeg registrerer at DU har fått dem i rangstrupen og at du selv sier du ALDRI vil tilgi dem eller slutte å advare andre mot dem , dette skal alle godta fordi det er DIN mening , men at jeg som har kun gode erfaringer poster mine skal ikke godtas, da er det spørsmål fra deg om jeg har noen spessielle forbindelser , hvor seriøs er du da :no:

Jeg har sagt det før og kan godt gjenta, jeg begynte å handle hos dem for ca 2-3 år siden og har fått mine bestillinger uten problemer hvær gang, dette legger jeg til grunn for mine vurderinger , håper du fikk det denne gangen og ikke drar alle som har en annen mening en deg selv i tvil heretter .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jeg setter pris på å høre både kunders gode og dårlige erfaringer med aktuelt selskap. Basert på disse erfaringene vil jeg bestemme om jeg selv ønsker å bli kunde. Men jeg vil antakelig fortsette å kjøpe fra microplex så lenge netconnection sin side ikke fungerer i Opera og prisene er noenlunde like.

Lenke til kommentar
funker  i både IE6.0 og Opera hos meg ,men enkelte ting under vannkjøling kommer ikke opp.

Siden fungerer i hvertfall veldig dårlig hos meg. Akkurat nå benytter jeg Mozilla Firefox, ergo siden validerer ikke korrekt HTML/XHTML etter W3C standarden. Din nettleser er sannsynligvis satt til å gjenkjennes som IE 6.0 - noe som er grunnen til at siden nesten fungerer.

Lenke til kommentar
"Ettersom webshop er direkte integrert i CRM systemet får alle endringer i kode innvirkning på det nettbaserte systmet, derfor har vi prioritert IE6.0 på bakgrunn av statistikken på besøkende."

:thumbdown:

 

Opera står hvertfall som "Identify as MSIE 6.0" hos meg. Dette var dårlige greier, Netconnection.

Det er godt å vite at de ikke vil ha kunder som oss da.

E statistisk oversikt over besøkende er håpløs å bruke som grunnlag siden som nemt en kan få Opera til å identifisere seg som IE6.

Håpløst!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...