Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har et aldri så lite problem... innboksen min blir mildt sagt oversvømt av spam... for det meste av mailer fra Mail Delivery System der det står at mailer jeg aldri har sendt, ikke kunne leveres... naturligvis er det vedlegg i alle sammen :mad:

 

Noen som vet om noen gode antispam-programmer for å bli kvitt dritten? :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, her er et tips til:

 

ThunderBird fra Mozilla

 

www.mozilla.com/products/thunderbird

 

Bruker den selv og synes den har et bra spamfilter. Dette er et spamfilter som er utrolig lett å bruke og er lærevillig...

 

Resten av e-post-programmet er også kjempebra og finnes til og med i norsk utgave, mange plugins og muligheter for skins.

Den er også tilgjengelig for linux og Max OS X.

Thunderbird er selvsagt OpenSource ;)

Lenke til kommentar
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden.

 

Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"?

 

Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går

ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten

bare ut ifra emnefeltet.

 

[...]

Dårlig bruk av emnefeltet kan føre til at tråden blir stengt, eller at en

moderator endrer emnefeltet.

 

Tråden flyttes.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...