Itw Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 hmm skjønner meg ikke på en o-zone lande plagen som herjer... Noen som vet hva de synger?
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 hmm skjønner meg ikke på en o-zone lande plagen som herjer...Noen som vet hva de synger? Tror den handler om å kn*lle under et tre.
insider Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 *** English *** Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa Hello, 'salut', it's me - your Robin Hood And I pray: My lovelyness, please embrace this happiness! Hello, hello, it's me - Picasso! You got my beep, it's me - I'm neat. And be sure I'm altruistic. Refrain: You wanna leave, but you don't take away You don't take away, don't you take awaaay... Your face and eyes I keep in memory Beside the love under a linden tree. 'just called to reveal the feels I bear Hello, my loveliness, it's me - happiness! Hello, hello, it's me (again) - Picasso! You got my beep, I'm really neat And be sure I'm altruistic. (Refrain) Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa
Dorian Gray Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Direkte oversatt er det: Love on linden tree, så du kan ha rett HalTan
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Dragosta din tei ja! Hater den sangen, men det kom noe morsomt ut av det da. http://djrotterdam.info Der kan det lastes ned videoer av en gal dj. Den ene har sikkert mange sett før? Det er den berømte videoen som også har gått under navnet maria.avi. HAHA! Den eier! :!:
Papillon Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Over til den beste sommersangen: Wilco - Can't stand it
JR Ewing Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 For et lyrisk mesterverk. Helt fantastisk. On-topic: Incubus! Med Nice to know you og Just a phase. Ah..
insider Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det nye albumet til Kings Of Convenience synes jeg er grei sommermusikk
Itw Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Må nokk bare innse det att sommern er over her jeg bor nå "finnmark" desverre.....
Purify Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Itw: Det var da vakkert vær i Vadsø den 9. august.
Lungemannen Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Bobbysox - La det Svinge må jo være den ultimate sommersangen! "La det svinge la det rock'n'roll...dumdidum
Jeremy Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Blümchen - heut ist mein tag Kate Ryan - desenchantee DJ Sammy - heaven Daddy DJ - daddy dj Jan Wayne - only you sånne typiske dumme dance-låter
Purify Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Franz Ferdinand - Take Me Out Evt. Pearl Jam - Once
sweetness Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Lou Bega - Mambo nr.5 Håkan Hellström - Kom igen Lena Goldfinger - Superman Feeder - Sevendays in the sun Lostprophets - Last summer Jimmy eat world - Sweetness U2 - Beautiful day Euroboys - One way street Men at work - Down under Matthew Wilder - Break my stride Baha men - Best years of my life sent, leggetid, mer en annen gang
moray Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Ultimate sommersanger, ja. Noen av de jeg forbinder med sommer: Kan ikke noe for det, men når sommeren kommer er det i hovedsak norsk musikk som blir spilt.. Nevner bare utvalgte. Dum Dum Boys - En Vill En Dum Dum Boys - Lunch i det grønne Dum Dum Boys - Sherwoodskogen CC Cowboys - Synder i sommersol CC Cowboys - Vill, vakker og våt CC Cowboys - Damene i Domus Raga Rockers - Hun er fri Raga Rockers - Vame dager Raga Rockers - Lysere tider Og selvfølgelig (ingen over og ingen ved siden av): Postgirobygget - Idyll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå