Gå til innhold

DOOM III GONE GOLD !


Anbefalte innlegg

Oh, enda en god nyhet!

Doom3s multiplayer kommer til å inkludere mappet "Edge 2", som er en remake av Quake 2s "The Edge". Dette mappet mener jeg er et av de beste DM mappene som noen sinne er laget. Gleder meg til å teste Doom3s verson av mappet ja. :)

 

[edit]

Hurra! Leste på denne sida at:

isconception #2: Doom3 will not have strafe jumping.

 

Wrong. As people have said from the D3 MP test at last years Quakecon, D3 does indeed have strafe jumping. So no, you do not walk everywhere you go.

 

Derfor blir det EKSTRA gøy å teste nye "The Edge", fordi det var mulig å ta svært mange nyttige strafe-jumping triks på det orginale mappet. Håper disse triksene også er mulig på remaken.

Endret av stengah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.doom3.com er oppdatert! litt av themelåta, av TOOL, er der også. lekker side

Ser ikke at noe er oppdatert..

Trykk på "enter the flash site" ;)

 

 

Tool-låta var nice, men er det noen som har "bevis" på at det faktisk er Tool? Jeg har nemlig ikke hørt noe om at dem skulle lage musikk til Doom3.

Lenke til kommentar

Heller ikke hørt noe om t Tool skulle lage musikken.. Men klart: Har de det er det bare nok en grunn til å skffe seg spillet:P

 

PS: Greier ikke helt bestemme meg for om det er "Tool-sound" på låta.. Klippet er for kort! Og alle som hører tool vet jo at de virkelig bra sangene varer 10min ;)

Lenke til kommentar

ifølge john carmack er det nesten ikke noe musikk i spillet. det baserer seg i stedet på lyder i omgivelsene. noen mørke toner ligger dog kanskje å skurrer i bakgrunnen. vel vi får snart høre...

 

angående tittellåta så er det er jo helt klart soundet til TOOL. er det ikke de blir jeg overrasket.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...