Gå til innhold

DOOM III GONE GOLD !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i all verden er det som er så fantastisk med det?

Personlig bryr jeg meg midt i rompen om det har den beste grafikken i manns minne, eller om AI-en er den mest avanserte. Ut ifra den lille alpha-saken jeg spilte for en stund siden, ser jeg for meg at Doom3 kommer til å ha en like guffen atmosfære som Undying, System Shock 2 og AVP (marine) lagt sammen. Jeg ser frem til å virkelig bli skremt.

 

Ja, også kommer det nok en drøss med spill basert på Doom3-motoren, spill som kommer til å perfeksjonere gameplay-delen til de grader.

Lenke til kommentar
Doom 3 kommer ikke til å måle seg med HL2. De orginale miljøene Half Life satser på er mye bedre enn de dystre mars-base opplegget til Doom! Gleder meg enormt til HL 2, men først må jeg få meg mer GHz...

Vell, jeg syntes dette; http://img.gamershell.com/imagefolio/galle..._3/Doom3_08.jpg

er"skremmende" bra! :yes:

 

Tror jeg skal rigge opp pc bordet mitt på dass.. Kommer til å pissse meg ihjel fredag den 13..

Lenke til kommentar

Syns half life 2 er mer "same shit....." Gleder meg ikke noe til det i forhold til Doom3, men det er bare meg. Gameplay syns jeg er mer viktig enn grafikk og alt det, og jeg elsker skummle ting. Virker som noe litt mer spennende og "utfordrende" enn hl2's gå rundt og gjør det og det oppdraget og drepe den og den fyren og alt det... Mhm! :)

Lenke til kommentar

:thumbup: Helt enig i at Gameplayet er det viktigste. Og grafikken i Doom 3 skal jo også være dritbra, så vi kan vel ikke krangle der. Men så er dette i bunn og grunn ett spørsmål om smak. Du liker dystre ganger og mye mørke, mens jeg er mer fan av den litt orginale stilen Half Life kjører...

 

Men en ting lurer jeg jo på.. l"øper man ikke rundt og gjør det og dreper" i Doom 3??

:ohmy:

Endret av Biffer'n
Lenke til kommentar
:thumbup: Helt enig i at Gameplayet er det viktigste. Og grafikken i Doom 3 skal jo også være dritbra, så vi kan vel ikke krangle der. Men så er dette i bunn og grunn ett spørsmål om smak. Du liker dystre ganger og mye mørke, mens jeg er mer fan av den litt orginale stilen Half Life kjører...

 

Men en ting lurer jeg jo på.. l"øper man ikke rundt og gjør det og dreper" i Doom 3??

:ohmy:

Joda, men når Doom er barndomsklassiker og jeg digger den skummle greia det spillet har, så er det bare noe mer spesielt for meg. hehe.. Syns nesten ALLE FPS spill er veldig mye av det samme med bare en ny historie, grafikk og atmosfære egentlig. :)

Lenke til kommentar

Har alt forhåndsbestillt D3. Det blir så jævlig fett det spillet. Gleder meg mye mer til det enn HL2, er ikke sikker på om jeg skal ha HL2 en gang. Det er nemlig id Software som kan å lage spill. Sier bare Quake III :p

 

Ser det er noen på tråden her som ikke gleder seg stort til D3, neivel.. Hvorfor ikke? Fordi det ikke er cs? :)

 

Her er en ganske ny artikkel ang. D3 som er verdt å lese. Står bl.a. litt om hvordan multiplayer blir. Det er godt lesestoff for en quaker ihvertfall. Blir tydeligvis ikke så slow som mange trodde. Får bare håpe at det som står der stemmer da :D

 

http://www.ampednews.com/?page=articles&id=1377

 

Og her er scans fra reviewet til PC Gamer om noen er interessert:

 

http://home.online.no/~jorugjer/doom3/

Endret av sunh
Lenke til kommentar

Takk for scans sunh!

 

Gleder meg som bare det til dette spillet, DM eller TDM med bare 4 stykker, det kommer til å bli så bra! Er livredd for at jeg skal bli skuffet av dette spillet, men det kan jeg vel umulig bli?

 

Doom 3 blir nok et spill som bringer tilbake minner om de dagene man spilte Doom og Doom 2 på rommet med et par kompiser og "linket", det var dager det ja! =)

Lenke til kommentar

Se så late folk har blitt! Når jeg var ung måtte man spise barkebrød og gå 3 mil etter vann hver dag. Og her klager dere over cd-bytting...

 

:thumbdown:

 

-------------------------------------------------------------------------

Uansett, Doom 3 må overraske meg hvis jeg skal teste det... :w00t:

Lenke til kommentar
Se så late folk har blitt! Når jeg var ung måtte man spise barkebrød og gå 3 mil etter vann hver dag. Og her klager dere over cd-bytting...

 

:thumbdown:

 

-------------------------------------------------------------------------

Uansett, Doom 3 må overraske meg hvis jeg skal teste det... :w00t:

hehe.. Enig!

 

Tror nok jeg kommer til å spille det om og om og om og om og om igjen! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...