Ni kon Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg skal ha denne først og fremst til spilling. Doom 3 og HL2 er like om svingen. Og tro meg: jeg skal ha utstyr som gir maksimal nytelse for disse spilla. Sitter ikke på min gamle xp2800, 9800 pro, 1 gb apacher ram å ødelegger denne opplevelsen Det er nå blitt servern min...
fredriku Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Ser meget bra ut, men å bruke så mye på et oppsett syns jeg er litt drøyt Men det er da meg. Her er det jo kun kremdeler, og det er jo igrunn ingenting å si på det. Uansett så vil jeg gjerne si at Wahterchill Antarctica visstnok er meget bra, og det er vel en opsjon for dere? Selv skal jeg selge min maskin, som står i profil Grunnet at jeg ikke spiller lengre
Orjanp Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 SKJERMKORT: POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB Retail Grunn: dette kortet gir mye for pengene. Dett er vel en noe drøy påstand. Et skjermkort til 5000 er mye for pengene?
angry_norwegian Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 (endret) Høres interessant ut. Jeg sitter allerede på kabinett og psu, så det er vel mulig å sende tilbake det når den tid kommer? Er i alle fall interessert. MSN/Hotmail: Edit: Forresten; bra initiativ, gutter! Endret 18. desember 2008 av angry_norwegian
Ni kon Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Bra o-haavard. Det er seff mulighet til å forandre litt på systemet. Jo flere vi er jo sterkere står vi
Åsmund@ATi Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 allså jeg kunne tenkt meg å bli med jeg og , men jeg skal bare ha CPU, hovedkort, Skjermkort, harddisk evt men jeg legger til min msn [email protected]
angry_norwegian Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Hvorfor ikke vurdere en LGA775-løsning med Abit AA8 DuraMax hovedkort? Vil gjerne ha PCIe. Netshop antar at GeForce 6800 serien kommer med PCIe i august/sept...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå