Gå til innhold

Har WON takket for seg eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Topic #Valve:

 

 

Valve is undergoing a DDoS (Distributed Denial of Service) attack. During the time of the attack, the server verification servers were knocked down. This is the cause of your problems. Once these servers are back up, you will be able to play again.

 

 

Regner med at Steam/Won kommer opp etterpå.

Lenke til kommentar

Bah, nå ser det ut som om jeg må gå over til 1.6 da :( Aldri likt 1.6, aimen er helt merkelig iforhold til 1.5. Jeg mener 1.5 aimen krever mer skills enn på 1.6. Også er jeg ivrig motstander av steam, noe jeg mener ødelegger en del av spillet (som om ikke det er "ødelagt" nok fra før ;)) Jaja, da får jeg få til innkjøp av HL igjen da, siden jeg har glemt steam accounten min (email og alt sammen, men har cd-keyen da, men det hjelper lite når jeg ikke får den mailen fra steam. Har jo sjekka alle mailadressene mine :().

 

R.I.P 1.5! Vil aldri glemme deg!! :(

Lenke til kommentar
niXon^^ Skrevet 11/07/2004 : 00:53

QUOTE (awp @ 10/07/2004 : 22:49)

kan ikke bruke CS:CZ keyen på CS (1.5 og 1.6)!

 

 

Skal vi vedde en tier?

CZ keyen funker til 1.6

 

Ja det kan vi godt. Noen som vet om dette virker???

Jeg har hørt at dette ikkke går.

Lenke til kommentar
1.5 er jo bare no dritt uansett, hva ser egentlig folk i 1.5?

1.6

 

Noen her har spilt Half-Life og Begynte med CS på beta "nivå"! :roll: Mange av det slaget som ikke liker 16 og steam :yes:

 

f.x.

Bah, nå ser det ut som om jeg må gå over til 1.6 da  Aldri likt 1.6, aimen er helt merkelig iforhold til 1.5. Jeg mener 1.5 aimen krever mer skills enn på 1.6. Også er jeg ivrig motstander av steam, noe jeg mener ødelegger en del av spillet (som om ikke det er "ødelagt" nok fra før ) Jaja, da får jeg få til innkjøp av HL igjen da, siden jeg har glemt steam accounten min (email og alt sammen, men har cd-keyen da, men det hjelper lite når jeg ikke får den mailen fra steam. Har jo sjekka alle mailadressene mine ).

 

R.I.P 1.5! Vil aldri glemme deg!!

 

Men steam drar jo veldig mange positive ting med seg! Spesielt da mange må kjøpe en lisens(cd-key)!

 

LOZER

Lenke til kommentar
niXon^^ Skrevet 11/07/2004 : 00:53

QUOTE (awp @ 10/07/2004 : 22:49)

kan ikke bruke CS:CZ keyen på CS (1.5 og 1.6)!

 

 

Skal vi vedde en tier?

CZ keyen funker til 1.6

 

Ja det kan vi godt. Noen som vet om dette virker???

Jeg har hørt at dette ikkke går.

Det går.

 

Når du legger inn cz (med cz keyen) så får du også cs 1.6.

Lenke til kommentar

Han skrev en artikkel som tok for seg problemet med at T campet ut rundene når de hadde eco slik at CT fikk mindre penger. Den var meget bra skrevet forresten. Artikkelen fikk valve til å oppdatere hele systemet. Ganske så genialt.

Finner ikke artikkelen nå, men det var en grei oppsummering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...