Gå til innhold

Herlige NetShop ...!


Anbefalte innlegg

Halloen.

Bestilte på kvelden 8/7 (Torsdag) 1 stk SE K700.

Har bodd på Hamar et år, og jeg glemte å skifte adressa til min nye hjemmeadresse i Skien før jeg bestilte.. Sendte NetShop en mail (i halv ni tida), og ba de fikse adressa for meg. En halvtime etterpå (ni.. fortsatt på kvelden) fikk jeg et svar på mailen! Alt var fiksa, Skiens-adressa hadde blitt lagt inn på ordren.

I dag, lørdag, fikk jeg en pakkelapp.. "Kan umulig være mobilen", tenkte jeg.. Pakka kan tidligst ha blitt sendt på fredag, og det var jo i GÅR! Men jo da, nå sitter jeg med min nydelige lille K700 i hånda - snaue to døgn siden jeg la inn (den feiladresserte) bestillingen.

Og... Alltid digg med litt "ekstra" i pakka.. Sitter nå å gomler i meg mintdrops ala NetShop! ;)

Ergo - anbefaler NetShop til alle .. Har intet negativt å si om denne butikken. :thumbup: Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, Liker også netshop. Markedsdyktige priser har det også. God support. Jeg får også det bladet som netshop gir til 5000 kunder. Når jeg bestilte pakken så fikk jeg skjokolade også :D

Ryddig og enkel side, noe lignende som fikk meg til å like komplett før. Netshop er en virkelig bra butikk, men det skulle vel bare mangle? Hvem eier netshop nå?

Lenke til kommentar

Da var du heldigere enn meg

Netshop hadde klart å skrive på riktig navn, adresse men feil by!!!! på pakken min. Jeg fikk aldri hentelapp. Fikk ikke ordnet opp før jeg ringte inn og opplyste om at jeg bodde på Stange og ikke Braskereidsfoss...

 

Øystein

Lenke til kommentar

Ergrer meg at Netshop er blitt en sånn konge butikk nå som jeg har sluttet å bruke penger på pc :mad: I alle år har jeg ventet i nesten en uke uansett hva jeg har bestillt, men nå når jeg har gått over til bil kommer en nettbutikk med rask levering, strålende priser og god service :roll:

Lenke til kommentar

Skal ha meg LCD skjerm så jeg mailet Netshop og Komplett å spurte hva de anbefalte...Joda 5 minutter etter så hadde jeg fått svar fra Netshop allerede. Komplett svarte dagen etter utpå ettermiddagen.

 

Forrige gang jeg bestillte noe på Netshop så hadde de ikke varen og de klarte ikke å få tak i flere av det merke og modell, så de ringte å tilbydde meg en bedre og dyrere vare som de hadde på lager.

 

Netshop har alltid behandlet mine bestillinger raskt, storfornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar

Bestiller du lagervare før kl. 15.00 på en hverdag sender de same dag. Hvor lang tid Posten bruker er et annet spørsmål!

 

Jeg krysser forresten fingrene mine for at NetShop ikke gjør det samme som Komplett har gjort, i MINE øyne; Bygget seg opp en stor kundemasse som er større enn de klarer å håndtere (fordi di ikke har ansatt nok folk etterhvert som kundene har økt) = høyere priser enn når de hadde få kunder siden di nå har mange kunder som handler der uansett = treg levering = dårlig service = ufornøyde kunder. Måtte bare få det ut. Blir så oppgitt :sick: Rett meg gjerne hvis jeg har helt feil oppfattning av hvorfor Komplett har bare gått nedover og nedover i MINE øyne...

Lenke til kommentar

Netshop er Norges beste butikk. Dem var raskere å handtere retur for meg en min lokal butikk Flexi som 5 ukere senere har ikke avsluttet saken og dratt på ferie i tilleg.

 

Anbefaler Netshop over lokal butikker, tross for posten da er Netshop så raske at du ender med å spare tid. Netshop er en trygg butikk, garantert service. Håper å dem forsetter på dette nivå.

 

Simon

Lenke til kommentar

kjempe fornøyd med netshop. Bestilte dvdbrenner,dvd plater,mobil og digitalkamera. Dette ble bestilt klokka ca halv 8 på kvelden. Og jeg sendte mail og spurte om når dette kunne være klart. Jeg kunne få hentet dette dagen etterpå klokka halv 9. Kjekt med nettbutikker som man kan hente hos. For oss som er så heldige og bo så nærme.Dama mi trappet opp og var der halv 9. Alt var ikke klart. Men de kastet det de hadde i hendene og hentet det vi skulle ha. Kjempe hyggelig folk.

 

Så heia Netshop :thumbup:

Lenke til kommentar
Netshop er Norges beste butikk. Dem var raskere å handtere retur for meg en min lokal butikk Flexi som 5 ukere senere har ikke avsluttet saken og dratt på ferie i tilleg.

 

Anbefaler Netshop over lokal butikker, tross for posten da er Netshop så raske at du ender med å spare tid. Netshop er en trygg butikk, garantert service. Håper å dem forsetter på dette nivå.

 

Simon

Problemer med Flexi-data? Hmm, har jeg aldri opplevd. Og jeg har et tosifret antall ordrer der i år. Har også en retur av en harddisk, fikk ny under en uke etter.

 

Men over til Netshop: SUPER service. Jeg bestillte en harddisk, som var tilbud i julekalenderen deres, fem minutter før midnatt. Prisen ble endret til den originale, så jeg sendte mail til de og sa at klokka på serveren deres nok var litt rask =) Svar fem minutter senere: Jeg har bytter prisen =) De var da gått tom for denne typen harddisker og antatt leveringsdato var 3 dager senere. "OK, jeg trenger en disk-kontroller også", tenkte jeg. Sendte mail til de og spurte når de kom til å få opp diskkontroller-kategorien sin (alt var ikke kommet på plass, nyetablert). "Skal prøve å få det på plass i morgen" var svaret. De fikk det ikke på plass før dagen etter der igjen, og da var disken min allerede sendt (en dag FØR de skulle få den inn). Jeg skulle jo ha kontrolleren med i samme eske for å spare porto! Dette hadde jeg opplyst gubben hos Netshop om, og dagen etter sendte han meg en mail om at harddisken "dessverre" allerede var sendt, men sa at de kom til å sende diskkontrolleren samme dag UTEN porto. Sparte 150,- i frakt på en diskkontroller til 350, ikke verst =) Og dette pga. at de arbeidet for fort =P

 

Jeg fikk også rissjokolade i begge pakkene, og alle andre jeg har fått siden. Dumt de har gått over til drops (hvis de har det da, ser noen her har fått drops).

 

 

Litt dårlig formulert her og der, men er leggetid nå =)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...