albions Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Vilket mmorpg spill skal eg velge... Kom med anbefalinger til meg.. PS spillet må kunne lastes ned fra spillet sin side..
Co[]V[]bster Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 (endret) Ikke for å være negativ, men planetside er min verste fiende Dritt Spill Kan ikke si noe mere om den saken, er vel smaksak.. -- Kan derimot anbefale: DAoC + expansions City of Heroes <--|you hate it or love it| Personlig så venter jeg på WoW Endret 9. juli 2004 av Co[]V[]bster
IceCone Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Har prøvd meg på både Planetside og Star Wars Galaxies. Jeg synes Planetside er helt fantastisk. Største grunnen til dette er at kampsystemet fungerer som en FPS, og du kan delta i store organsiserte kamper med flere hundre spillere involvert. I alle andre mmorpg jeg har sett er det maskinen som "regner ut" hvem som vinner kampene basert på hvilken "level" eller ferdigheter karakterene har. Det synes jeg blir for kjedelig. PLanetside er førts og fremst action-orientert med innslag av rollespill-elementer. Star Wars Galaxies er et utrolig godt gjennomført spill. Utrolig hvordan de har klart å overføre atmosfæren fra filmene over i spillet. Likevel, dette er først og fremst et rollespill, og lite action-orientert. Det appelerer derfor ikke til meg. PS. Nå er det et jubileumstilbud på Planetside (men kun frem til 27.juli). Gratis nedlasting og føste måneden til redusert pris.
Nosferatu Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Anarchy Online er fortsatt ett glimrende spill.. Også kampanje for tiden. Kan laste ned spillet for 9.95$, gratis frem til 1 september..
storeelg Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Har prøvd meg på både Planetside og Star Wars Galaxies. Jeg synes Planetside er helt fantastisk. Største grunnen til dette er at kampsystemet fungerer som en FPS, og du kan delta i store organsiserte kamper med flere hundre spillere involvert. I alle andre mmorpg jeg har sett er det maskinen som "regner ut" hvem som vinner kampene basert på hvilken "level" eller ferdigheter karakterene har. Det synes jeg blir for kjedelig. PLanetside er førts og fremst action-orientert med innslag av rollespill-elementer. Star Wars Galaxies er et utrolig godt gjennomført spill. Utrolig hvordan de har klart å overføre atmosfæren fra filmene over i spillet. Likevel, dette er først og fremst et rollespill, og lite action-orientert. Det appelerer derfor ikke til meg. PS. Nå er det et jubileumstilbud på Planetside (men kun frem til 27.juli). Gratis nedlasting og føste måneden til redusert pris. Planetside er/var gøy når det funker. Jeg spilte det fra release og 3 måneder, tok en pause og prøvde igjen nå ved nyttårstider. Desverre så er det alt for mye lag ved store kamper - dette var hovedgrunnen til att jeg sluttet. Og du bør ha 1Gig ram for å spille planetside.
NuckChorris Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Har vært med på betatest av både Lineage II og City of Heroes..kan anbefale begge, synes de var veldig underholdende, selv om de begge var kun beta.. For min egen del venter jeg med å bruke penger på MMORPG til WoW kommer
Baxe Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 http://www.eve-online.com/ EVE er et ypperlig spill.
viranth Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Må nevne at Planetside har verdens dårligste og minst populære expansionpack, core combat eller noe slikt. Total miss av de som laget Planetside og ingen bruker det. Selve spillet er faktisk ganske allright, jeg spilte det i beta og da var det kjempegøy. Jeg kjøpte fullversjonen og ble skuffet etterhvert som de kom med horrible patcher som gjorde at f.eks cloaker (tenk predator i filmen Predator) ble ubruklig. Planetside er bare et stort zerg. Jeg ville anbefalt City of Heroes, kjenner mange som spiller det og synes det er kjempegøy. Selv ble jeg grusomt lei det i beta men jeg venter på Darkfall Online www.darkfallonline.com og Matrix Online.
FORD..NOZ Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Har spilt PlanetSide og det KNUSER alle spill som er laget
Gjest medlem-19530 Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 hva med http://www.outpost.com.my/ virka litt kult men har ikke prøvd det
Gjest medlem-19530 Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 har prøvd outpost og jeg synes det er kult man merker at det er beta men jeg syns det har et stort potensiale til å bli et stort spill man kan sloss mot andre spillere i f.eks gater eller skoger det er ikke så mye npc men noen er det.npcene er mest for å trene deg på begynnelsen. jeg vil gi det 9/10 men mmorpg.com ga det 5.1 jeg sier bare prøv det og bedøm selv
Andy cap Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 vent på pirats of the burning sea. www.burningsea.com
bobaffe Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Har prøvd meg på både Planetside og Star Wars Galaxies. Jeg synes Planetside er helt fantastisk. Største grunnen til dette er at kampsystemet fungerer som en FPS, og du kan delta i store organsiserte kamper med flere hundre spillere involvert. Høres ut som laaaaaaaaaaaaaaag med flere hundre spillere involvert i en kamp. Eller? Har prøvd meg på både Planetside og Star Wars Galaxies. Star Wars Galaxies er et utrolig godt gjennomført spill. Utrolig hvordan de har klart å overføre atmosfæren fra filmene over i spillet. Likevel, dette er først og fremst et rollespill, og lite action-orientert. Det appelerer derfor ikke til meg. SWG er akkurat så action-orientert som du gjør det til. Ønsker du masse action så får du det Helt fantastisk spill. Kan laste ned en gratis 14-dagers trial hos GameSpot -- BobAffe - SWG-junkie.
Xeenon_ Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Kansellerte SWG-accounten min nå, skal begynne på anarchy online laster ned 7 day trial
Rafael Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Har spilt PlanetSide og det KNUSER alle spill som er laget Du har ikke spillt alle spill som er laget.
IceCone Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Har prøvd meg på både Planetside og Star Wars Galaxies. Jeg synes Planetside er helt fantastisk. Største grunnen til dette er at kampsystemet fungerer som en FPS, og du kan delta i store organsiserte kamper med flere hundre spillere involvert. Høres ut som laaaaaaaaaaaaaaag med flere hundre spillere involvert i en kamp. Eller? Har prøvd meg på både Planetside og Star Wars Galaxies. Star Wars Galaxies er et utrolig godt gjennomført spill. Utrolig hvordan de har klart å overføre atmosfæren fra filmene over i spillet. Likevel, dette er først og fremst et rollespill, og lite action-orientert. Det appelerer derfor ikke til meg. SWG er akkurat så action-orientert som du gjør det til. Ønsker du masse action så får du det Helt fantastisk spill. Kan laste ned en gratis 14-dagers trial hos GameSpot -- BobAffe - SWG-junkie. Det er ikke å komme ifra at det kan oppstå "lag", men vil ikke si at det blir "laaaaaaaaaaaaaaag". Jeg ligger på ca. 100 fps når det er lite som skjer. I større kamper faller jeg til 40 fps, mens i totalt kaos faller jeg til 30 eller under. Når jeg skrev at SWG ikke er action-orientert var jeg kanskje litt rask. Det jeg mente var at kampene ikke er "twitch"-basert. Det vil si at utfallet ikke bestemmes av spillerens egne ferdigheter og evne til å reagere (sikte, skyte osv..) men heller karakterens ferdigheter (level, nivå etc). Dette kommer kanskje til å forandre seg med Space Expansion. Et annet problem med SWG etter mitt syn er at det krever mye tid for å bygge seg en ok karakter. Som sagt et supert spill, men det appellerer ikke til meg. BTW, store ting som skjer i PS for tiden. (Sikkert fordi SOE frykter å miste spillere over til Doom3 og HL2.) Det er kommet nye kontinenter (Battle Islands) og snart kommer de til å implementere battle frames (tenk mechs fra Zoe of Endres). Jeg spiller NC på Werner, si ifra hvis noen har lyst å "squad up" en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå