Gå til innhold

Nintendo vender online-spilling ryggen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare at jeg ikke er så veldig fan av online-spilling. Alt det Live-greiene og sånn som Xbox skryter av.

Er helt ok med online, men ser ikke på det som noe sånn kjempetøft som jeg bare MÅ ha.

Skjønner at folk liker det tho....

Men kult at Nintendo velger å være litt annerledes.

 

Sikker ingen som skjønner meningene mine likevel.....som vanlig :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt meningen din, og jeg synes nå console online spilling er unødvendig og kan ikke se at det kan være mer moro enn å sitte med 1 til flere kamerater og spille side om sie å denge vinnern etter vær runde i f.eks DOA. Syntes Nintendo som vanlig holder seg til det de kan best og gjør det bra, akkurat det de velger nå og.

 

Nostalgi er tingen, nintendo er teh ûber-gaming experience.

 

btw: Zelda "online" kanke se at ett slikt spill vil være noe spess artig.

Lenke til kommentar
VG Nett skriver i dag at Nintendo forløpig vender online-spilling ryggen

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233817

 

Personlig så synes jeg dette er meget kult. Har sagt før hva jeg mener om online-spilling og sånt, så de fleste forstår vel hva jeg mener.

 

Nintendo er ihvertfall tøffe, det skal de ha :w00t:

Dette du kaller annerledes vil for Nintendos del kunne ende opp med en total katastrofe når neste generasjon konsoller skal konkurrere om konsumentenes oppmerksomhet.

 

I den grad en ny Nintendo konsoll ikke støtter online spilling er det mye som tyder på at Nintendo taper konkurransen allerede før lansering.

 

Hva som er så "tøft" med dette vet ikke jeg.

 

På den annen side har Nintendo gjort blemme etter blemme de siste 8-9 årene, så dette overrasker jo ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Tull.

Nintendo har ikke lagt seg i kista en gang.

Når jeg sa det var tøft, så mente jeg ikke sånn "tøft" men at de er tøffe/modige som tør satse på å være annerledes.

Og online-spilling er ikke et must for alle Zephyros. Kanskje for deg, men ikke for meg

Jeg kan ikke fatte og begripe hva du mener med tøft / annerledes her. Hvordan kan dette være ett pluss å ikke ha bra online støtte?

 

Som sagt, det er ikke bare snakk om å spille live mot andre i Mario Double Dash, men det er snakk om oppdateringer, patcher, nye brett. Kort sagt mere content og lengre levetid for spill. Se bare på Project Gotham Racing 2 til Xbox. De har akkurat gitt ut en ny mini-expansion du kan kjøpe og laste ned for 30 kroner. Dette gir det flere biler, flere baner og enda flere spilletimer både online og OFFLINE.

 

Igjen, jeg kan bare ikke fatte att du synes det er positivt. Kan ikke forstå att noen ser dette som en konkurransefordel. De velger jo faktisk å tilby mindre...?

Lenke til kommentar

Helt enig , jeg digger nintendo. Og de er ikke bare unike på det området , alle heltene også , som bare finnes på Nintendo.

 

Mario & venner , Kid Icarus , Samus , Donkey Kong , Link & Zelda...

 

Det er godt de satser litt anderledes enn alle andre.

Lenke til kommentar
Dette du kaller annerledes vil for Nintendos del kunne ende opp med en total katastrofe når neste generasjon konsoller skal konkurrere om konsumentenes oppmerksomhet.

 

I den grad en ny Nintendo konsoll ikke støtter online spilling er det mye som tyder på at Nintendo taper konkurransen allerede før lansering.

 

Hva som er så "tøft" med dette vet ikke jeg.

 

På den annen side har Nintendo gjort blemme etter blemme de siste 8-9 årene, så dette overrasker jo ikke i det hele tatt.

Det eneste Nintendo har gjort når det gjelder onlinespilling er å se på fakta.

 

Under 10% av PS2-eiere bruker maskinen til onlinespilling. Under 10% av Xbox-eiere har prøvd Xbox-Live.

 

Onlinespilling på konsoll er altså noe som 9 av 10 konsollbrukere i dag overhodet ikke er interessert i, og inntil det kommer et produkt som gjør at absolutt alle blir overbevist om at onlinespilling er essensielt, så vil det nok forbli et nisjemarked for spesielt interesserte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...