Gå til innhold

Ofte nedetid på hw.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevet at jeg til tider ikke kommer inn på forumet, men at det funker etter en liten stund, dette skjer ganske ofte.

Har www.hw.no så ofte nedetid?

Hva er isåfall grunnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Servern er nettopp flyttet (natt til igår). Murpheys lov sier at alt som kan gå galt kommer til å gå galt, og den pleier jo å slå til når noe viktig skjer. Oppdager du noen bugs så er det bare å rapportere det, så tar drift det så fort som mulig :)

Skrevet

Som skrevet er ting flyttet og ting oppdateres, vi leter nå etter problemer omkring (finner dere noen så kan dere skrive det her ;) )

Enkelte vil nok oppleve at enkelte tjenester ikke er tilgjengelige enda, dette skyldes enten av ikke har fått oppdatert det eller at dns ikke er oppdatert (replikert) enda. :)

Skrevet (endret)

hatt problemer med formumet jeg også, har vært nede mer en det har vært oppe de siste 2 dagene.

men hw.no siden har fungert hele tiden

Endret av insider
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

I hele går natt var forumet nede. :hrm: Var det sånn hos dere andre og?

Skrevet
ja, det kræsjet på kvelden tror jeg, og det var visst ingen som hadde hjerte til å vekke gjengen i drift :)

.. ring meg, gi meg nummer.. i have no heart.. :evil:

Skrevet (endret)

Er jo greit å bytte server hvis det kan gi et mer stabilt forum. Hvert mye problemer i det siste synes jeg.

Det eneste jeg har merket er at noen av postene mine er blitt borte 5-6 stk. Pluss at det har hvert dårlig med mail de siste dagene...

Edit: Fjernet bytte av server siden den ikke er byttet ennå :whistle:

Endret av MU26599
Skrevet

for å klare opp i ting

1) vi var nede i natt fordi vi jobbet med å reparere forumet

2) vi har ikke skiftet forumboks enda.

3) vi vil flytte forum server på mandag hvis den overlever de siste testene våre, hittil ser ting bra ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...