Mp5 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg spiller BFV ganske mye på LAN med noen venner og lurer på hvilken komandoer som finnes... Kan noen svare meg, eller gi meg en link til en side der det står komandoene
KompleX Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hæ?! Drita fint svar det der... Topic: Anntar at du har spilt CS en del... Finnes ikke noen spesielle kommandoer du bør vite, verken når det gjelder kommandoer for ytelse eller gameplay. Men en du muligens trenger er "Forgivetk" Blir du drept av en lagkammerat skriver du Forgivetk i console. Så mister ikke han som skjøt deg poeng.
tivers1 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 admin.map (insert map name here) admin.kick (insert nick here or player number) restart osv osv osv prøv e google du
Lucas Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 hvis du har noen venner som liker å kødde med å kicke folk når han/hun har server så ikke gi bort kommandoene.. vær heller litt seriøs og kick TK'ere
Elendil Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Åja skjønnar. Eg trudde det var desse du meinte "roger", "requesting", "affirmativ" o.s.v
Lokomotiv. Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hvis du spiller med noen venner på nettet, kan du skrive ab <spillernummeret hans>. Da er pilen hans grønn på kartet slik at du vet hvor han er. Spillernummeret finner du på scorelista helt til høyre for nicket. ab står for add buddy og det er samme system som i buddy-systemet i BF1942.
vorbis Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Skriv fps 1 i console, så ser du fpsen din øvers i venstre hjørnet.
Lone*Desert-Fish Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hvordan får man se fps oppe i hjørnet uten å få en rød graf midt på skjermen? Med fps 1 får man nemlig en rød graf der hele tiden. Ukjekt.
Croyfer Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 "hud 0" fjærner alt av minimaps og croasshairs og tekst - veldig fint hvis du skal filme =)
abraxa Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Men en du muligens trenger er "Forgivetk"Blir du drept av en lagkammerat skriver du Forgivetk i console. Så mister ikke han som skjøt deg poeng. For "Punish team kill" kan du bare skrive ptk Hvis punish team kill er default, kan du skrive ftk for å tilgi. Dette fjerner vel ikke minuspoeng, men forhindrer i det minste autokick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå