Gå til innhold

Gta3\ViceCity VS Driver 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kordan funke det der multi theft auto???

EDIT: Dialekt skriving

Endret av indal
Skrevet (endret)

GTA Vice city synes jeg var helt genialt.

1'eren som driv3r fikk i VG taler for seg selv. Masse buggs, rett og slett en beta.

EDIT: Indal: du hviste at du skrev dialekt men fjernet det ikke ?

Endret av ikkeno
Skrevet

Testet Driver 3 på musikkverket igår. Må si jeg ble en del skuffet faktisk ;) Trodde dette spillet kanskje skulle bli mitt neste til min PS2 maskin. Men jeg har ombestemt meg og venter heller på neste spill i GTA serien. Men men... Hvorfor?

Jo, Driver 3 minner mye om GTA VC, men allikevel så er VC mye bedre på mange punkter. For det første så er det selve byen som er mye mer livnær og folksom i VC enn i Driver 3, i D3 skjer det ikke mye, gatene er tomme... Få biler osv... I VC er det alltid liv, noen står på rulleskøyter, slår av en prat, osv... Det er aldri dødt og det skaper enda mer liv og glede å kjøre rundt i en lynrask bil :) Men det er ikke dermed sagt at byen i Driver 3 er dårlig gjennomført, så absolutt ikke. Stor by med masse å utforske! Jeg prøvde bare noen få biler i Driver 3 og de er meget like som i VC, både utseende messig og kjøreegenskaper. Men du kan f.eks. ikke kjøre ned lykestolper og den slags i Driver ;) Litt irriterende... Men sånn er nå det da. Uansett så har jeg lest at selve historien i Driver er kort og kjedelig, noe som gjør at spillet ikke har lang varighet ;) Det har derimot VC, lang og god historie :) Men driver 3 har derimot flere byer, noe som VC ikke har, så kanskje disse er bedre og annerledes... :hmm:

Uansett, jeg ville kjøpt VC fremfor Driver 3, helt klart!! :thumbup:

Skrevet

Vice City har alt du trenger.

Driv3r har biler. Også popups, bugs, dårlig animasjon (på noe) og denslags. Nei, kjøp Vice City for pokker. ;)

Skrevet

Driv3r er jo bra men mangler det store dytte til å bli en hitt. Jeg personlig liker både Driv3r, GTAIII og Vice City. Men så må man ogsåhuske at Driver serien var først ute med 3D forstå det den som vil.

Skrevet
GTA Vice City knuser Driv3r. Og GTA San Andreas ser ut til å bli tidenes største og beste GTA spel.

jepp gleder meg vilt til det kommer :dribble:

Skrevet
:w00t::w00t: æ har ik prøvd driv3r eller gta san adreas så d e no ik så mye å si

Har du ikke prøvd San Andreas? Er det sant? ;)

Uansett, GTA III er og blir det beste. Bra nåtid-setting, kule biler, våpen og oppdrag. Historien er også kanonbra. GTA VC er self. også bra, men det er tross alt GTA III som er det originale :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...